Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

30Y

2007.07.12. 14:19 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: 30y

mód: fáradt, még nem olvastam el a napi igét...

zene: 30Y-Respekt

idézet: "tudod én a fejedbe látok, és elolvasom, ami benn van..."

Tegnap volt ugye koncert. 30Y. Őszintén szólva, ez most nem tetszett annyira, mint a multkori... Az egyszerűen csodás volt. Ez is jó volt, de egy 10-es skálán előbbi 10+2-es addig ez mondjuk egy jóindulatú nyolcas, vagy inkább hetesfeles. Volt esztiék "kérésére" a Sötét van... Jó volt... Hiába a személyes kedvenc marad a Respekt. Bocs fiúk, biztos van jobb számotok is, de nekem az a favorit. Illetve a mentés másként. Azért elvoltam. Edina pedig volt kedves lefejelni az állkapcsom-ötször... Szóval, az most fáj, de nagyon. És nem értem, hogy miért kell elbaszni a koncertet azzal, hogy összevissza ütnek téged? Elhiszem persze, hogy jó buli, de nem az! Mert aki verekedni, pogózni akar, az menjen valami punk koncertre, ott tombolja ki magát. Mert mi Esztivel és Edinával a zenét élvezni mentünk ki. De azért túléltük. És Edina kerek szemei...

én: "ez a kedvencem"
Edina: "a Respekt?"
én: "igen"
Edina: "De hát ezt nem is ők éneklik!"
én: "tudom, de ez a legjobb"

Edinának igaza van, a Respekt piciny szövegét tényleg nem Beck Zoli énekli, hanem a fia osztálya...

A Bogozd ki! alatt még elöl voltunk. Utána Eszti nem bírta. Megértem. 100valahány centi a csaj, a tüdejét szétnyomták, megizzadt teljesen, remélem nem fázott meg, mert csurom veríték volt, és hideg is volt, de tényleg.

Amúgy a kedvenc 30Y számok:

  1. Respekt
  2. Semmi szédítő magasság
  3. Mellény-nyúlás
  4. Paris (ha ez tényleg az övéké)
  5. Kipakolta
  6. Mentés másként
  7. Defender
  8. Bogozd ki!
  9. Teremtős
  10. Pécsi tánctanár
  11. Szív-szalutál-szív
  12. Bájtos mosolyú lány
  13. Gilingalang
  14. Azt hittem, érdemes
  15. Ül és vár
  16. Egy perccel tovább

Szóval, ez így most hosszú lett... Mármint a lista... de nekem így jó! Legközelebb szeptemberben jönnek a zépébe. Akkor már azzal a reménnyel megyünk le, hogy nem lesz lenn ennyi söpredék.

 

végül egy link: http://gondolatokversbeformalva.blog.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr32116699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása