Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

A dolog lényegi vége

2007.08.31. 15:42 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: is ez az

állapot: kipihent

zene: Dick Dale:Pulp Fiction

idézet: Csak egy valami biztos, egy végleges talán...

Nos, igen, hazaestem gólyatáborból. Most lehet gyűlölni. De komolyan! Aki nem útál a gólyák közül, az hülye, vagy hazudik. Üvöltöztem, lebasztam mindenkit, hajtottam őket, meg minden. Csupa negatívum, de majd talán egyszer mindenki belátja, hogy nekem az volt a dolgom, hogy hajtsam őket. Összeségében egy jó tábort láthattunk, kellemes zenével, meg minden ilyen kellemességgel. Köszönöm a 9.e osztálynak a tevékeny részvételt, és a sok sok kellemes pillanatot, és a szülőknek a sok sok esztétikai gyönyört.

Persze, a szerelem sosem akkor jön, ha kéne neki. Elhagytam Hugó tollát. És Maszi a megmondója, hogy mennyire ideges voltam hirtelen. Nagyon moderálnom kellett magam, hogy ne a gólyákon töltsem ki a dühömet. És hiányzott is. De nagyon! Majdnem sikerült egy combosabb zokogást rittyentenem ott lenn, az Isten háta mögötti Pusztamaróton.

Csepp a tengerben. Köbö most ennyi vagyok. Nem haladok semmit a tanulással sem. Kéne még három tankönyv is. De nem gáz, majd csak meglesznek. A jelentkezési lap végre megvan, az a legfontosabb. Szóval 5-ig tudok jelentkezni. És akkor már csak a felsőfokú nyelvvizsga marad, és az angol részemről lezárva. Aztán marad a tanévi hajtás. Muszáj lesz rendszereznem ezt a tanévet. Tavaly nagyon szétfolytam. Idégn nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust.

Szépen sikerült lefogynom. Ez persze nem vonza automatice maga után, hogy jó pasi lettem, de azért valamit elértem... Beleférek a régi L-es pólóimba. Meg mondjuk nem izzadok meg annyira. De azért a fő céltól még messze állok. Egyszer csak jó pasi lesz belőlem. De az a fontos, hogy van, aki így is szeret. És ez annyira jól esik. Minden este ezt hallai... Oda vagyok? Oda.

Szétesett a töri füzetem is. Kéne már új, de a régi egyszerűen úgy a szívemhez nőtt már...

Ma találkozom megint Esztivel. És ez most megduplázta a boldogsághormonjaim koncentrációját. Meg ott lesz Merci, meg Edina, meg Zsolt, meg Bence, meg az új osztálytársunk, Dia. És ugye, hogy jó lesz? Az hát. Szóval, itthonról a 17:38-as 182A-ssal megyek el. Utoljára. Merthogy a 182A-s megszűnik mint szám, helyette más lesz. De azért jó lesz azzal bemenni. Furcsa, én még emlékszem, amikor először lehetett azzal a busszal utazni. Kellemes dolog volt. Valamikor még bőven általánosba jártam.

Idén elég sok dolog szűnik meg. Határőrség, 182A-s busz, 82A-s busz, Alacska-busz, 182-es busz(a piros), a 82-es busz, a Leövey legendás 12.A osztálya, Eszti és Attila párkapcsolata... és még ki tudja mennyi minden... De innen a legfájóbb a Határőrség...

Szóval. Hamarosan vége ennek a nyárnak is. Ismét öregedtünk egy nyarat. És lassan kezdődik a mókuskerék, az iskola. De addig még van egy hétvége, muszáj kiélni az utolsó cseppjéig a nyarat. Amíg süt a nap, amíg szól a reggae, a ska, amíg van élet éjszaka, amíg nincs hideg, amíg nincs hajtás. Vissza kell térni a szokásos berendezkedésre, hogy meg tudjuk egyben maradni...

reggel: kávé, műzli, kiadós zabbantás. Utána készülődés, irány be KöKire... ott találkozás Dózerrel, meg még tudja a bánat, hogy kikkel, aztán iskola, aztán haza, aztán tanulás...ugye jó lesz?

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr81153974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása