Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

You could be mine

2007.08.07. 21:00 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: és öröm panasz

állapot: hihi...

zene: Placebo: Every you, every me; Song to say goodbye; Michael Allen: Start all over again

idézet: "How can I live without you? Can't get you out of my head."

Ma találkoztam Esztivel. Voltunk erre, meg azután arra. Vettem magamnak tankönyvet, mert az is kell majd jövőre. Legalábbis minimum nem árt, ha megvan. Azután bementünk a Váci utcára. Berángattam Esztit a Springfieldbe (Hm, Home of The Simpsons), 10 perc múlva kijöttünk egy egész baró pólóval. Utána bementünk az EmoStore-ba (értsd: H&M), aztán Zarába. Na, ott voltak még jó cuccok, azok tetszettek. Aztán lassan végeztünk. Hazament, Örsön elváltunk, utána hazakeveredtem valahogy. Hazaestem.

Itthon gyorsan megkajáltam, fölvettem az új pólóm, megnéztem a Hotdogos profilom (erre még visszatérek), és kisprinteltem a buszmegállóba. Persze rittig előttem ment el a 35-ös, szóval vártam egy kevéskét a 135-ösre, amire simán kiírhatnánk a Sightseeing Bus feliratot, akkora kört tesz meg, de legalább kivisz Ferihegyre. Ott átszaladtam a felüljárón, a busz épp indulni készült, de bent állt, csukott ajtókkal. Fölkéredzkettem rá, épp készültem szokott fapados helyem elfoglalni, amikor egy thai pólós srác jelzi, hogy üljek a helyére, ő majd ül a táskája mellé, a szemben lévő székre. annyira jól esett ez. És nem fejeztem ki sehogy. Az új pólómban. rohadtul nem nézhettem ki úgy, mint ő, pedig úgy is szoktam öltözködni. És már majdnem kint voltam Ferihegy 2-n, amikor megláttam a horogkeresztet a pólóján. És eszembejutott, hogy ez bizony ősi motívum, Hitler és a galerije bizony elcsórta, mint sok más mindent. Ez a srác a maga végtelen egyszerűségével. Egyszerűen csodás élmény volt a mai napra.

Fölmentem a reptéri lelkészségre a távlati terveimről konzultálni. Eléggé elkeseredtem. Illetve nem. Csak beigazolódott pár gyanum. Azt tudtam, hogy az afrikai misszió több talán, mint életveszélyes, de azt nem hittem volna, hogy európai fehér bőrűként a Dél-afrikai Köztársaságban bármikor megtámadhatnak. Mármint, nem támadhatnak, de megtámadnak. Meg aztán pénzugyileg is kissé labilis vállalkozás. A teológia alakulni látszik, nemsokára megyek a Ráday utcába megtudakolni, hogy mik is a felvételi követelmények. s egyre jobban kristályosodik ki, hogy a teológia mellett évhalasztással, de vele egyszerre kezdek egy másik egyetemet is, mert egy diploma sajnos édeskevés, és mivel én tanítónak szeretnék kimenni Afrikába, oda hasznos lesz egy angol diploma is. Szóval tanulás lesz... De mint tudjuk, jó pap holtig tanul.

Hazaindultam. Persze Ferihegy 2-n már zuhogott az eső. A busz meg csak állt benn, nem indult volna el. Mikor Elhagytuk az első megállót (Vecsés-Nyugat) már tudtam, hogy a 35-öst nem érem el, lévén, hogy 23 van, az meg 28-kor indul, én meg még sehol nem vagyok. Sebaj, leszálltam Ferihegy 1-nél (najó, a vasútállomásnál), átlifteztem, és csodák csodájára, nem zuhogott semmi, de a megálló is üresnek hatott. Aztán nesze, rákezdett. Fél órát vártam szinte a buszra, és azalatt végig szakadt az eső. Kellemes illata volt, szeretem. Persze nem akartam itthon hallgatni, szóval gyorsan feltűrtem a gatyám szárát, hogy ne legyen redvás, merthogy a megálló mögötti ház udvaráról elkezdett kipatakzani a víz. De jó is volt. Aztán egyszercsak megjelent a 135-ös. Tudta, hogy akkor öt perc és jön a 35-ös. De jó. Azzal haza is értem, és amíg hazasétáltam nem esett semmi az égből. Beléptem a lakásba és újra elkezdte, de már visszafogottabban.

HotDog. Csináltam egy új profilt, mert egyszerűbbnek (és a világtörténelemben bizonyítottnak) láttam, ha újat csinálok és nem a régit kozmetikázom. És képzeljétek az első 72 órában, ami tegnap óta van (11:47-kor látogatták meg először), szóval azóta eddig 60 látogató volt. Van 34 szavazatom és a 4765. vagyok. Ez nem fontos, csak azért írtam le, mert a másik profilommal hónapokig güriztem, töltöttem föl mindent, és semmi eredmény. Illetve volt az is, de ilyen látványos soha. Remélem ez így marad, akkor megéri ezzel foglalkozni. És egyelőre minden szép és jó arrafelé. Nekem tetszik az a szájt, ajánlom mmindenkinek. De ha valaki szeretne ott alkotni, az szóljon. Segítheti az én pontszerzéseimet azzal, hogy meghívhatom őt. Meghívásonként ugyanis 25 pontot kapok... Bocs.. Ego, tudom... Holnaptól már Senor.Ska néven leszek, ha minden igaz.

Érzem, hogy kezdem elhanyagolni Istent. A napi igével sem haladok, csak fölkelek reggel és semmi. Félek, hogy mi lesz így, ha elkezdődik a tanév, a hajtás. Meg kell állnom a helyem... De ez most akkor is aggaszt!

És visszatérnék a 135-ös és a 35-ös buszokhoz. Az odáig rendben van, hogy a vonatokhoz igazították a menetrendjüket, de az induló vonatokhoz, megjegyzem azokhoz is rosszul. Mert ha történetesen nincs vonatjegyed, akkor be kell menned az 1-es terminálra, ott jegyet venni és onnan vissza, mindezt alig 5 perc alatt megtenni azért teljesítmény. Szóval gratulálok a BKV-nak. Aztán meg. Az érkező vonatokkal utazók dögöljenek meg? Mi meg várunk 10-15 percet a buszra? Jó, nem? Ráadásul 5 perc elteltével jön a 35-ös. Ami egyenesen jön a béke térnél, alőtte megy a 135-ös, ami kimegy a Mednyánszky utcáig, utána meg a Béke téren vár 15 percet. Egyenletes járatkövetés. Persze. Az, biztos. Az biztos. De hogy ez a rendszer így nem jó, az tuti.

A Szent-Györgyiben fogok érettségizni angolból. 13-ától kezdve valamelyik napon oda kell majd mennem a jelentkezési lapomért. Minnél hamarabb meg kéne csinálnom, mert szeptember 5. a jelentkezési határidő. Már várom, hogy kezdődjön meg a tanítás.

És talán haladok afelé, hogy elfelejtsem. bár ma majdnem elszóltam magam a lelkésznő előtt Róla. De nem tettem. Abból csak keserűség született volna. Bocs.

Kitört rajtam még egy hepp. Pon&Zi. Hajtom az ilyen képeket a neten. Van egy pár a HD-s profilomban is, szóval ott majd lehet nézegetni. Akinek meg van ilyenje, az kuldje el! Köszönöm.

Rájöttem, hogy a Jazz zene nagyon jó. Mármint a jazz sok ága közül az, ami az Irma Jazz Funk n' Bossa sorozat második részén van. De mondjuk hallottám már más jazz előadókat is, pl Szakcsi-Lakatost, meg anyuék részéről még párat... Babos Gyulát például. Ő nagyon jó. Csak ajánlani tudom. De csak ilyen módon tudok beszélni a már fenn említett albumról. Egyszerűen csodás volt ma majdnem az egész albumot (na jó, az első kilencedfél számot) végig hallgatni az esőben. El nem tudjátok képzelni, meg most is az megy. Egyszerűen fantasztikus. Csak ez jön a számra. És megy az életemhez. És ha ezt egyszer össze tudnám házasítani a ska-val...

Be my Zi! Please, be my Zi! You know, you could be mine! Sorry

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr75134737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása