Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Éjjel érkezem...

2007.07.26. 20:26 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: éjjel érkezem...

mód: töpreng, kóborol...

zene: Edda: Éjjel érkezem

idézet:

  • "Te nem érzed ezt a kínt, nem voltál féltékeny soha..."
  • "Fájdalmam üvölteném, de elrejtem, EL KELL REJTENEM!"
  • "Ha volt is más, feledem, csak Téged akarlak..."

 

Ezek mind mind Edda... ráadásul egy azon számból vannak...

Én nem mondom, hogy féltékeny lennék. Ugyan kire lennék az?

Zsófi? Ugyanmár... túlbecsültem magam, és lebecsültem sok minden mást... Ennyi, saras vagyok a témában, de nyakig. Az az egész csak addig volt varázslatos, amíg ott voltunk, lenn Csillagponton. Ennyi, ahogy leszálltun ka Keletiben, már elmúlt. De már talán a vonaton is elillant. Jób1,21 : "Az Úr adta, az Úr vette el, áldott legyen az Úr neve." A Csillagpont fénypontja, katarzisa, orgazmusa volt az a két és fél nap. De ennyi volt. És én örülök neki. Hogy miért? Mert imádkoztam, kértem az Urat, hogy mutassa meg, hogy akkor most merre tovább. És megmutatta...

R? Nanem... rengeteget beszeltem KT-val róla. Es nem. Erzem felole, hogy nem. Ennyi. Egy tabor. Nekem a taborok nem jonnek be ilyen téren. Ennyi, letudva... Jób1,21... ennyi... és itt  lezárni akarom, mást nem!

Zsuzsi... végképp teljes káosz. És nála még Isten eddig nem mutatott egyértelműen semmit. Mert miközben Zsófival feküdtem a fűben, tudtam, hogy abból nem lehet semmi, és tényleg (persze töketlen voltam, Annáknak igazuk volt), szóval akkor tudtam, hogy hazajövök, és szembesülnöm kell majd Zsuzsival. Es akkor tényleg, nem szembesültem Zsuzsival, hanem rájöttem, hogy ő itthon várt rám, és tsalán tényleg szó szerint várt rám. Én pedig Rá várok azótsa, hogy elmentem, de tudom, hogy abból sem lesz semmi. Ennyi, igyekszem lezárni a dolgot, mert már magam sem tudom ,hogy mit is akarok.

 

Más: Csillagpont... pár kép, ha sikerül... és nem sikerül... nah mindegy... addig is... peace! mindenkinek... Egyelore szenvedek azzal, hogy néhany jobbra sikerult kepemet hova toltsem fol... myvipre akarom, az nem engedi, hotdogra nem tudom, mert tul nagyok, iwiw ebbol a szempontbol nem jo, ide nem megy... ennyi, kilove, kesz vege... marad talan  spaces... nah... udv

 


A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr60125980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása