Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

nem én voltam, nem én voltam, csak az a másik...

2007.08.04. 14:47 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: nem én voltam

mód: ehh...

zene: Ska-P, Ska, Gánzenróziz

idézet: fúúú... rengeteg jó van az Arany emberben, de most egy se jön...

Érdekes. Szóval megtörtént, amit (nem) vártunk... Nem vártuk de vártuk. Szóval, nem reménykedve vártuk, vagy vártam, hanem kiváncsian vártam. hogy mi lesz belőle. Boldogok lesznek így? És Ő mit fog csinálni? Hogy fog hozzám, hozzánk viszonyulni?

Persze. Zsófi. Napirenden van? Lehet. Esténként nem sírok. Nem, csak éppen könnyezve fekszem le aludni. aludni? Forgolódni, mert elaludni azt nem tudok. Persze, hogy nem. Ki tudna így?

Rékával minden megbeszélve. Igen, minden.

Iskola? Kevés van hátra. De várom már. Nagyon. Nincsenek nagy tervek, csak vágyak. Hogy végre benn lehessek a hangzavarban. A többiekkel. Nemrég voltam benn. A főlépcsőházat kifestették, szép sárgára... Amúgy káoszendzsin van ben, mert még dolgoznak. készítettem egynehény képet derék oskolánkról, dehát persze, hogy most nincsenek itthon, hogy foltoltsem. Jó, mindegy.

Itthon minden jó... Otthon is...

Apuval meg a feleségével megyek majd Berekfürdőre. Szóval, nem Prágába, hanem Berekfürdőre. Jó lesz, biztos. nem voltam még velük ennyi időt távol az otthonomtól. Kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz...

"Nem én voltam, nem én voltam. Csak az a másik, csak az a másik. Szeretlek mindhalálig..."

Ennyi. Idáig most így ennyi.

Druszival meg vajon mi a franc van? reméltem, hogy ha hazakúszom, megtalálom msnen, de neeem... Nagyon jó...

Barbinak meg kicseszett jó sérója van... Nekem marhára tetszik... a csaj is meg a haja is... Ő például egy roppant szimpatikus kiscsaj. Kiscsaj, mert elég zsenge még... Pöstiesen szólva a tojáshéj még ott pihen a fenekkén. De tisztelem és becsülö ma gondolkodását. Érettebbnek tartom a koránál. Megértő. Türelmes. Türelmetlen. Makacs... De szeretnivaló. Normális ember szereti őt. Kattant ember szereti őt. Csak az ostoba ember nem. És milyen kár, hogy miskolci... És még nem tudtam vele találkozni. Azért pl a haját is megnézném élőben.

Találkoztam Patrikkal. Rég láttam úgy élőben. Válogatott kosaras, meg minden... Mesélt egy két arcról, a suliról. Rég voltam ottan. Néha hiányzik egy kicsikét, de nagyon azért még nem. Majd csak később fog. Igaza volt a srácnak, alig ismerünk mostmár onnan embereket. a volt ofőnk nyugdíjba ment, szóval, minek is mennénk vissza?

Minden más szép és jó. Anyu ma hazajön a nyaralásból, hoztam neki kaját, én meg tűzök vissza Pilisre.

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr98132155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása