Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

yYy Rózsa yYy

2007.11.18. 21:52 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: budapest dolgozat tisza töri város...

állapot: minden eddiginél fáradtab

zene:

  1. Voodoo Doll - Mystery Gang
  2. Babylon - PASO
  3. King of the Bongo - Manu Chao
  4. A hard day's night - The Beatles
  5. Snow - RHCP
  6. Dél-Amerika - HS7

idézet: "Ha előrelátó csecsemő lettél volna, felkötöd magad a köldökzsinórodra!"

Igen, az a sok szám ott, a zene résznél az a holnapi rádióműsor lesz a suliban.

Ma olyant láttam a Tiszaboltban, hogy elakadt az összes lélgzetem: a metrótisza. Tömören csak ennyi a neve. A lényeg, hogy fehér cipő, rajta a piros a kék és a sárga metró RÉGI megállói, mint egy útvonaltérkép. Van hozzájuk táska is, marha jól néznek ki!

Kaptam új kabátot is a Griffből, úgyhogy a szövetkabát egyelőre pihenőree vonul.

A hifimet kiraktam a konyhába, így láss csodát, elférek az íróasztalomon! Tök nagy területem van az íráshoz. Apropó írás: ma hajnalban nem tudom mi lelte a kezemet, de arra keltem föl, hogy a jobb alkarom csak fáj, de nagyon. Nem múlt el teljesen, de legalább enyhült egy fokkal a dolog. Ennek köszönhető, hogy az este szinte alig aludtam.

Holnap témazáró - mostmár tényleg - töriből, a teljes feladott anyagrészből, és a tanulás is összejött rá. Persze holnap hallgatni fogom, hogy ki mennyit tanult, hogy a kurvaanyját a tanárnak, meg hogy hogy lehet ennyire köcsög, satöbbi... Alig várom!

Lassan töltöm befelé a 17-et, nincs mese, öregszem.

Nem tudom, mi lelte a Belvárost, de úgy a hetedikkerületről keveset hallok. Ma konkrétan semmi infom nincs róla, pedig már kiváncsian várom az ottani fejleményeket. Azt tudom, hogy díszpolgára nem leszek a kerületnek, de azért legalább ne okádjon ki magából! Én szeretek odajárni, az Budapestnek egy szép része, szebb, mint sok vidéki város.

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr39233565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása