Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Mocskos idők

2007.10.09. 19:14 | Ipszilon | Szólj hozzá!

állapot: beteg

zene: Republic - Szeretni valakit valamiért

idézet: "Akkor is, hogyha nem lehet, hogy ha fáj."

Beteg vagyok, ez tény. Sajnos. De a sulit folytatom, természetesen. Nincs kedvem lemaradni.

Első óra: matek. Előtte még vele voltam vagy negyed órát, ami ilyen is volt, meg olyan is. Beestem matekra, mert mondta, hogy menjek be, en meg bementem, aztán kijöttem, ugyanúgy. Ugyanolyan sötéten, mint ahogy beültem.

Második óra: spanyol. Kellemesen eltáplálkoztam, valami már nem stimmelt velem. Elkezdtük a befejezett múltat, nem tűnik bonyolultnak, de azért sok a rendhagyó eset.

Harmadik óra: angol. Természetesen nem mentem be, helyette a könyvtárban matattam. Kseggel fölvettem egy pingvint. Shaunnal elröhögcséltünk egy keveset.

Negyedik óra: társadalomismeret. Az alkotmányosság alapelveit vettük, eltelt.

Ötödik óra: biosz. Itt már eléggé pocsékul voltam. Majdnem sikeresen bealudtam, de valahogy még kibírtam. Azért sajnáltam, hogy pont biosz órán kell nekem majdnem bealudnom.

Hatodik óra: magyar. Lett volna magyar, ha bemegyek. Kértem egy lázmérőt. Nos, lázam az nem volt, de jobbnak láttam, ha hazajövök, elég volt egy lájtos hőemelekdés is. Ennyi. Hazajöttem a 14:00-s busszal, beestem a lakasba, atoltoztem, és aludtam, amig anya haza nem jott. Szóval ugy kb ket órat. De valahogy sokkal többne tűnt, es sokat is segített.

Persze, amint kiteszem a lábam az iskolából, előbújuik a ribanc, es alkot. Ha így folytatja, akkor a suli kurvája lesz, ha tovább folytatja, akkor a városé. Belekerül sötét, vagánynak tűnő dolgokba, onnan meg nincs megállás. Persze, vagyany dolog, ha sok sok pasi megvan a sulibol, de egy ido utan mar az lesz az atrakcio, ha valaki nem tud tapsolni a pinadba. Meg azert vannak eleg sokan olyan sracok, akik nem kivanjak a szadban erezni fel Budapestet, se lentebb. Es igazabol most vagany, leszar mindenkit, de azert en megovnam azoktol a lelki serulesektol, amik erhetik. Ennyit róla.

Beszeljünk inkabb a masikrol. Egyszeruen csak a Másik. A Másik, aki prioritasban elorebb kerult mar jo ideje. Stilszerubb lenne az Első megnevezés, de nem fogom alkalmazni. Mindegy, ne bonyolodjunk bele. Még mindig tartom magam, hogy inkabb ő, mint az előző. Eszszerubb megkozelitesben jobb. A jovomre nezve kifizetodobb. De ez ne az anyagiassagrol szoljon. Egyszeruen csak - komoiabb lány. Sokkal. Es ez abbol is latszik, hogy csuklobol haritott. Ami persze ertheto. En se tettem volna maskepp valoszinuleg. De most ez igy nem valami kellemes. Mindegy, valahogy majd csak kialakitom a normalis szituaciot. Persze, most kapora is johetne egy ekkson, de megsem. Tudjatok, o nem az a lany, akinel kihasznalok valamit. Nem, ide.. hogy is mondtak a Taxiban? Ja ige, "erre a csajra dízelmotorral kell hajtani." En maradnek a regebben bevalt modszernel, kotve hiszem, hogy egy csokor 3000 kobcentis TDI motornak orulne csak ugy szoloban. De, áááááá... Mindegy, lasan tartok egy kis szunetet, csak ne latnam folyamatosan. Mert ha lemegyek az irodaba, o penzt szamol, ha megyek a folyoson, o eppen robog fol az emeletre... Basszus. Nem, nincs igaza, nem szerettem bele az előbb említettbe. Olyant en nem tudok. De ez teny. Viszont ilyen ki tud alakulni menetkozben. Tegyuk hozza, ribancba meg nem szerettem bele! Visoznt, ha most betegen itthon kell maradjak, akkor elszabadul a pokol. Ennyit eddigrol.

Azon gondolkodtam, hogy ha itthona kéne maradjak a hét hátralévő részében, akor valószínűleg lemennék Szolnokra, levinnék magammal irdatlanul sok könyvet, és olvasnék egész nap. Mondjuk vegre befejeznem a Harry Potter hetedik részét, mert azt bánom, hogy nem olvastam el. De van itt Háború és béke, meg Balzac is, meg Zolat is kene olvasnom. Meg aztan, ha most lebetegnek, akkor elkernem a magyar tanartol meg a tori tanartol, hogy merre haladunk tovabb, es itthon probalnam megcsinalni, mert nincs kedvem ebbol a ket targybol lemaradni. A matekot meg leszarom. Erettsegi tantargy, de hogy oszinte legyek, én megvagyok nelkule. Dallos tanarno mondjuk szenttul hiszi, hogy csak azert nem szeretjuk, mert meg nem latjuk a szepseget, leszol kegyetlenul minden mas tantargyat, es nem erdekli, hogy a 14 fős csoportbol kb ket vagy harom ember, aki real bealitottsagu. A tobbieknek meg sem eszuk, sem szorgalmuk nincs a matekhoz. Es őszinten szolva, kit erdekel, hogy egy graf mikor milyen? Nem hiszem, hogy nekem a teologiara barmikor is kelleni fog. De az eletben sem surun fog kelleni. De a tanarno szerint nekunk mas tantargyunk nincs, csak ez, mindent a matemiatika ala kell rendelni, ez az abszolu.t Hat, en leszarom. Leerettsegizek valahogy, de engem inkabb felejtsen el. Kivancsi vagyok, hogyha ezt tanuljuk rendes oran, akkor mit fognak tanulni a tobbik fakton, amikor ide jutnak. Őszinten szolva, nekem maximalisan megfelelt volna Szalay tanarur, leszarom, hogy az alapokat sem tanitotta meg, de nekem eleg lett volna az a semmi is. Velünk nem lehet haladni, mi hujek vagyunk, mi semmire nem vagyunk jok, mi fajunk. Ennyi.

Igazából nem akarom itt hagyni a gimit, de nekem sem a matematika sem a fizika oktatas nem fekszik. Akinek kell, az könyörgöm menjen faktra, de oran minket nem pesztraljanak mar a feszultsegaramlassal, sem a grafokkal, sem a kombinatorikaval. Komolyan, haggyanak már logva a sok faszsaggal! Ha a tanarno nekem felsorolja Kant fobb muveit, akkor bizisten megtanulom a grafokat. Ja, es keressunk a vilagtortenelemben olyan alkalmat, amikor Dallos tanarno rendes, normalis orat tudott tartani a diakjainak.

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr48191535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása