Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Selejtező

2007.12.06. 14:57 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: iskola töri fakt

állapot: beteg

zene: még semmi

idézet: azokat olvasgattam egész nap

Végülis igazam lett, tényleg nem mentem ma suliba. De ELTÉ-re sem, mivel effektíve olyan szarul voltam, hogy reggel még az ágyból fölkelés gondolata is elborzasztott. De persze én vagyok annyira tapló, hogy reggel megébredjek a szokott időben, hogy aztán visszaaludjak, és majd csak nyolc körül keljek újra föl. De muszáj volt ébredni, mert az embernek mindig van dolga.

Első körben fölöltöztem és elmentem a SPAR-ba, hogy vegyek magamnak zsebkendőt, meg zacskós leveseket. Most pusztítottam el a harmadik adagot, és mostmár kellően finom is volt. Persze ha csütörtök, akkor Magyar narancs, aminek olvasgatását nagy eséllyel hagyom holnapra.

Második körben leültem és tanultam. Töri faktra a zöld gyakorlókönyvből megcsináltam az idevonatkozó feladatok mindegyikét, amiket a könyvbe lehetett megcsinálni, haladtam a jegyzeteléssel is, végül átnyergeltem Mikszáth elbeszéléseire, de a fejem dőlt jobbra aztán balra, mindent elkövetett, hogy bebizonyítsa, képtelen vagyok koncentrálni bármire is. Lassan három óra. Furcsa dolog ilyenkor itthon lenni.

Nézegettem a tévét is bekapcsolt állapotában, de több alapvető létszükségleteimet biztosító csatorna (M1, MTV, Discovery Civ, Spektrum, HBO) helyén csak feketeséget vagy mákháborút láttam, így ez a terv is befuccsolt. Egyszer akarok huzamosabb ideig tévét nézni, és akkor sem működik. Tegyük hozzá, hogy a sporttévék közül is csak egy ment, azon is spanyol foci, ahhoz meg túl sok kedvem nem mutatkozott most. Szívesebben követtem volna figyelemmel a most zajló kézilabda versenyt!

Estig összeszedem minden gondolatomat a mikulásos hepajjal kapcsolatban, akkor újra jelentkezem! Pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr55254438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása