Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Ribancból van nagyobb is!

2007.12.05. 18:52 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: apa szolnok

állapot: beteg

zene: Kispál és a Borz - I Like Gemenc

idézet: "A bukott angyalok etetése tilos!"

De szeretnék... Mit is? Sok mindent. Például egy bögre forralt bort. Egy saját lakást, és egy autót. Nem valami extra class mercéddeszt, nekem elég egy mezei skodaoctaviars is, de tulajdonképpen akármilyen, csak négy kerek legyen lent és egy fönt. Igen, ennyiből bárki rájöhetett már, hogy saját életet akarok. És hogy miből tartanám fönn magam? Elhihetitek, hogy megoldanám. Bárha már kapnék saját lakást és kocsit, akkor nem hiszem a megélhetésemről kéne aggodalmaskodjak.

Igen, kurva boldog lettem. És tudjátok, hogy miért? Mert apa szeret, és én is, és vettük mind a ketten a bátorságot, hogy ezt le is írjuk egymásnak smsben! És én komolyan gondoltam. És tudom, hogy ő is! Hiszem és tudom. És baromi hálás vagyok Istennek, amiért mind a kettőnkett ide vezetett, hogy ezt megtegyük! Most ugrálnék, rohannék hozzá, mennék, menekülnék a karjaiba, hogy igen, ő az én apám! Akit szeretek!

De szeretnék... Mit is? Ja, igen, elmenekülni, másik életet kezdeni, valaki egészen mással. Vele, igen, akit szerettem, Szolnokon születtem, akiért bármit, és bárkit. Igen, érte. És direkt nem írok nevet, hadd érezze mindenki sajátjának vagy valaki másénak. Igen, menekülni innen, élvezni a tájat a pusztával, és csak ott ténferegni. Ha egy kicsit is ügyes vagyok, akkor elcsábítom magammal az Albacomp elleni meccsre, és akkor már egy újabb közös élményünk lesz!

Most, hogy betegen itt csücsülök a monitor előtt, és vadul püfölöm a billentyűket, már értem, hogy miért fontos ez az egész. Mert apa nélkül nem lehet fölnőni. Akinek sikerült, annak olyan is lett az élete. Mindig is tüske marad a szívében. Ha effektíve nem is érzi, de akkor is, kibukik, és csak mérgezni fogja a kapcsolatukat. Igen, A, rád gondoltam! Annyira szeretnék neked segíteni, és nem tudok. Szinte nem tudok. És lásd be kérlek, hogy nagyon hiányozhatsz nekem. Igen, te, A, érted imádkozom, hogy neked is sikerüljön az, ami nekem. Ha nem állsz ellen. Tudom, hogy így nehéz. Tudom, tapasztaltam. De menni fog - ha akarod.

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr53253516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása