Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Zalakaros

2007.10.22. 13:09 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: szolnok zalakaros

állapot: feldobott

zene: Republic - Szeretni valakit valamiért

idézet: -

Voltunk ma Nagykanizsán, kaptam egy új pulcsit, meg egy garbós pólót.

Tegnap nyert Kimi, Bea boldog volt. Ezért is. Én annyira most nem vagyok felhőtlenül boldog. A Szolnok kikapott hazai pályán a Soprontól. Az nagyon nem jó jel. Nem szeretném, hogy sok vereséget szenvedjenek. Nekem mondjuk akkor is a kis kedvenceim lesznek, de azért... Mégiscsak. Persze naná, hogy büszke leszek rájuk, még akkor is, ha csak a második vagy harmadik hely jön össze nekik.

Holnap megyünk haza, reggel. Már várom. szívem s zerint azonnal rohannék le Pilisre, de nem lehet. Tanulnom kell. Remélem azért őszi szünetben legalább egy napot Szolnokon fogok tudni tölteni. Persze az szerintem veszett ötlet, hogy kimenjek egy meccsre, de zért még lehet, hogy megpróbálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr99203673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása