Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

A fiú hal

2007.10.29. 20:28 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: iwiw zene ska tánc iskola érettségi szolnok jegyeim

állapot: megkönnyebbült

zene: 30Y - Haldal

idézet: "Bagatel"

Túl vagyok az írásbeli részén. Nem mondom, hogy nehéz lett volna, de azért volt olyan momentum, hogy azt mondtam, hogy akkor én itt és most fölállok, és hazamegyek. Összességében úgy gondolom, hogy jól sikerült. Ja, és Várkonyi tanárúr anyukája volt a folyosón a felügyelő tanár.

Holnap szép nap lesz. Megyek Szolnokra. Anyu szó nlkül beleegyezett, úgyhogy még kilencre elmegyek az új szemüvegemért, utána pedig valószínűleg bemegyek a Nyugatiba, és húzok hazulra. Hjajj, már alig várom, hogy a vonat ablakán kihajolva meglássam azt az ormótlan nagy toronyházat az állomás mellett. Az már azt jelenti, hogy hazaértem. Egy icipicikét haza. Szívem szerint mennék tovább és meg sem állnék Nagyváradig, de nem lehet. De szerintem megoldom, hogy még a szünet terhére lássam őt.

Nem tudom, most mi van velem, az utóbbi időben felváltva hallgatok DnB-t, 30Y-t és Deep Purple-t. Néha Republicot, de azt ritkábban. A SKA kezd eléggé perifériára szorulni. Mondjuk ha eljön majd a nyár, a napsütés (ez esetben a tél is játszik), akkor visszatérek azokhoz a jó kis visszapengetésekhez.

Tegnap felújítottam az iwiwes profilomat, egész fasza lett.

Holnap a frissítést kihagyom, majd megírom lent Szolnokon, Öcsi gépén és fölrakom mp3-lejátszóra, aztán majd itthon publikálom.

Szombaton apával vagyok! Háromszoros hurrá! Most ennek komolyan örülök!!!

Mi van az osztállyal? Elég furcsán viselkedik mindenki. Olyan emberek szólnak hozzám, akik eddig nem, és olyanok nem, akik eddig dumáltak velem. Attila nemrég elég ordenáré módon hajtott el a helyemről. Arról a helyről, ami jogosan annak idején az enyém volt. Oké, elmentem, minek balhézni, de nem igaz, hogy annyi rugalmasság ne legyen az emberben, hogy békén hagyja, ha valaki odaült. Valahogy mindenki megváltozott eddig. Oké, befogom, még a végén kezdhetem újra a tavalyi hajcihőt, ahoz meg most nincs kedvem. Akkor mentett, hogy közel volt az évvége, most az még elég messze van. Szóval lakat van a számon, mindneki csinál, amit akar.

Asszem pihenek a szünetben, nem nagyon szeretnék a sulival foglalkozni. Pedig kénytelen leszek, mert Bacsó faktos tz-t irat velünk kedden. Juppii... Nagyon boldog vagyok. Van ötven oldal tanulni valóm, mi az nekem?!

Visszakaptam az ellenőrzőmet. Kegyetlen, hogy milyen jegyek vannak benne! Feléről nem is tudtam! De nem csak a rossz jegyekről... Sőt, leginkább én a jó jegyeimet nem tudtam! Pompás!

Táncot néha gyűlölöm. Főleg, amikor a tánctanár párosunk on-the-spot találja ki, hogy most mi legyen. Meg azért pénteken eléggé nyűgös tudok lenni, főleg olyan rohadt későn. De azért élvezem a táncot Beával. That's all folks.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr95212318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása