Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Stand up!

2007.11.19. 19:50 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: töri fakt

állapot: megkönnyebbült és meglepett

zene: Zagar - Taste of snow

idézet: "Bassza meg!"

Kérem szépen, abszolváltuk a töri témazárót, várom kiváncsian az eredményét. A faktos témazáró eredményét már tudom: 77%, ami a 213-asban egy közepesnek felel meg. Sebaj, engem a 77% vigasztal. Az nem annyira rossz. Persze, lehetett volna jobb is, de ez az első dolgozatunk fakton, ami már vérre ment, innen csak javítani tudok. Annak idején ebből a témából, Kincsesbányán ötöst írtam, és akkor még egy csillagot is lehozott nekem az égről a tanárnő. Ennyit felejtettem, de azért nagy szemét vagyok, mert bevallhatom őszintén: nem sokat készültem erre a dolgozatra. És rendesen be is voltam szarva előtte. Holnap még találhatok magamnak pontokat, lehet, hogy fölkúszik ez az érdemjegy négysre, azaz elérem a 80%-os küszöböt.

Jött a következő sokk a fizika óra képében: megtudtuk, hogy ki fogja helyettesíteni Horváth tanárnőt távolléte alatt, és az eredmény nem dobott föl minket. Senkit sem. Jelzett jó óráink lesznek, jupppíííííííííí!!!

Magyarból egész pofásan feleltem le ötösre a stílusrétegekből. És picit büszke vagyok magamra, hogy a feleletemet legalább igyekeztem feldobni a stand up comedy emlegetésével. A célomat elértem, az ötös megvan, köszönöm, jöhet a jövő héten a második felvonás!

más:
Lassan itt a születésnapom. És nagyon nem várom. Legalábbis már nem azzal a gyermeki várakozással, mint eddig. Az ajándékok nagy részét már megkaptam (kabát anyutól, táska és mellény aputól), igazából mástól nem várok el ajándékot. De tudom, hogy fogok kapni, mert az én barátaim nem olyan leszarom-típusú barátok. De ha nem kapok tőlük se semmit, ám én ugyan nem óhajtok hisztizni. És igen, 17 leszek.

Még várom haza anyut, jó lenne tudni, hogy merre van éppen.

Lefőztem magamnak a második adag teát is. Ezzel összesen négy jókora bögrényi teát toltam be a mai napon az arcomba. Ja, és vettem zsömlét, erre kiderül, hogy felvágott mint olyan, nincs a hűtőben. Se sjt, csak margarin. Holnapra izgalmas lesz a kajám. Van dzsem, vagy majd megoldom. Valahogy.

Hála Esztinek, megvan Sziámitól a 'Ha' című szám. És ahogy hallgatom, egyre inkább tudok azonosulni a szövegével, egyre jobban igaznak tartom a kijelentéseit, és provokálóbbnak az utasításait. Valaki megdobhatna a szöveggel, lusta vagyok hallgatás után idegépelni! Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr71234744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása