Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Kortárs

2007.11.22. 21:17 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: budapest nap bkv kérdés szünet város... dök

állapot: szar

zene: csönd

idézet: "Kalandor vagyok és szélhámos és csak azért nem tudod, mert téged is átvertelek!"

A tegnapi nap érdekes volt. Összehoztam egy land workös marhulást az iskola udvarán, segített ebben Levi, Shaun, Bence és Árpi (végsőroron ő is). Aztán, hogy tovább kortárskodjunk, elmentünk Milántanárúrral a Ludwig Múzeumba, megnéztük az ingyenes kortárs kiállítást, és hát - teljesen őszintén, nekem kifejezetten tetszett. Lehet, hogy elfogultságból, de rajongok a kortárs dolgokért, elvégre magam is azzá válok, és hiszem, hogy vannak velem együtt gondolkodók, akik előreviszik a mai művészetekt, akikért érdemes alkotásokat bemutatni. Gondolom annak idején Leonardo da Vinci sem arathatott osztatlan sikert egy-egy ötletével, mégis ma elég híres. Ha nem engedjük kibontakozni a tehetségeket, akkor nem lesz művészetünk, akkor lőttek a fejlődésnek, nyammoghatunk az elavult Petőfi-verseken, melyek abban a korban biztos nagyon aktuálisak voltak, de ma azért - hála Istennek - más időket élünk.

Ma meg úgy abszolút elkerültem az iskolánkat. Eleinte kacérkodtam azzal a perverz ideával, hogy majd jól bemegyek bioszra, de reggel győzeelmet aratott felettem az ágy kényelme, így visszaaludtam inkább. Anyának félálomban elmagyaráztam, hogy akkor most mi is van, majd valamikor hajnalok hajnalán (fél nyolc) fölébredtem, rendbeszedtem magam, és elmentem egy konferenciára, a "fejlőDÖK" nevű agyzsugorító cuccra. A 9:30-ra megbeszélt randevút Ádám úgy ahogy, Solya még úgy sem tartotta, de később Murphy bebizonyította, hogy fölösleges volt rohanni, a Vármegyeházán voltak szívesek várakoztatni minket úgy fél órán keresztül, és csak utána foglalhattuk el viszonylag kényelmes ülőhelyeinket. Az első megnyitó még tetszett, a második alatt amőbáztunk Ádámmal, mert emberünk végtelenül unalmasan beszélt, és mások sem nagyon tanúsítottak érdeklődést iránta. Aztán felszólalt Földi László, az FSZH-MOISZ igazgatója, az ő előadását élveztük, őt követte Inez, aki nem szereti, ha Ineznek szólítják, de ezt legalább könnyű megjegyezni. Ő részletesen bemutatta a konferencia történetét, és 11:35-től megismerhettük az erzsébetvárosi DÖK munkáját. Eszményi diákújságot nyomtak a kezünkbe, és rengeteg tippet adtak a jövőre nézve. És eljövé a nap fénypontja : Kecskés István előadása a diákmédiáról. Innen sikerült talán a legtöbbet összeszednem, sok info, amit ezek után már a Leövey falai között is meg szeretnénk valósítani. Az egészet lezárták a szekcióülések, ahol osztódtunk, és ismerkedtünk. Mindezen programokat megszakította egy kávé- és egy ebédszünet. Pompás időtöltés volt. Amennyire nem volt kedvem elmenni reggel, annyira nem akartam hazajönni onnan délután.

Aztán hazajöttem, letusoltam, átmentem Maszihoz. És a nap mélypontjaként megbántottam Hugót. És most emésztem magam, és rosszul érzem magam. Megijesztett Hugó reakciója. Ilyennek még nem láttam, és féltem. Akkor és ott féltem. És nem tudom, hogy ilyenkor mit kell mondjak. Bocsánatot kérjek? Megteszem: BOCSÁNAT!

Holnap ismét suli, de azért nem mindjárt a közepe, csak amúgy lájtosan, csak kilenctől, és elég sokáig. Suli után megyek Zsolthoz, onnan A38-ra (Gogol Bordello-koncert), onnan meg vissza Zsoltékhoz, onnan meg majd másnap valamikor haza. Csodás napom lesz holnap, előre érzem. Ollé!

A nap végén volt még egy kiakasztó dolog. Már olvastam nem egy helyen, hogy a környékbeli embereknek is szemet szúrt, hogy a 35-ös és a 135-ös buszok függetlenítették magukat a menetrendtől, és a söfőrök nótás jókedvüktől függően indulnak el a végállomásról. Este 20:05-kor kellett volna induljon a busz Pesztszentimre Központból, ehelyett a sofőr kegyeskedett 20:10-kor elindulni. Mivel a busz másik végállomása Ferihegy, ahol köztudottan vasútűllomás is van, elég zavaró, ha valaki egy ilyen öt perces késés miat kési le a vonatát. Meg alapból bosszantó, hogy az egész menetidő a BKV szerint 14 perc (szerintem busz még nem tartotta nagyon a menetidejét, bár ma reggel a 254-es elég pontos volt), és a sofőr baszik kijönni a melegdőjéből, hogy azt a 14 percet rendesen levezesse. A másik meg, hogy a menettáblákkal valahogy nem megy manapság. A 35-ösön egy tábla volt, az is a busz homlokán, hogy az egyszeri utazó még véletlenül se tudjon tájékozódni róla. A gyors 254-esen pedig külön esemény, ha a buszon van egy menettábla is, pedig azon négynek kell lenni. És este még állt bent központnál egy busz, amin kapásból két tábla is volt - elől, egyiken egy 35-ös (lent), a másikon egy 135-ös (a helyén). Mi történt a BKV-val? a 2950/3250 forintos bérletemért örüljek neki, hogy jár nálunk busz? A XXI. században örülnöm kell, ha a busz jön menetrend szerint, amikor nálunk nincs dugó, és boruljak térdre, ha a megállóban tudom, hogy melyik buszra is szállok föl?

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr91238738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása