Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

365 nap

2007.12.02. 21:46 | Ipszilon | Szólj hozzá!

állapot: mosolyog

zene: Franz Ferdinand - Do you want to

idézet: "Boldog névnapot!" (köszi Palcsó!)

Igen, kérem, 17 éves lettem. Mi változott 2006. december 2. óta? Kérem szépen, olyan emberek, mint Hangya, Mike eltávolodtak tőlem, én pedig kölcsönösen tőlük. Volt egy zűrösebb időszakom, de ezt majd az év végi értékeléskor. Sokszor és sokat dohányoztam, átrendeződött a körülöttem lévő emberek jelenléte. Érettebbnek talán érettebb vagyok, mint egy évvel ezelőtt. A tanulás más. És az élet mibenlétéről alkotott véleményem is változott. Mostmár indulhat a visszaszámlálás, hogy mennyim van még gyermeki létemből. Még egy olimpiát meg fogok élni gyermekként. 16 évesen elvesztettem azt a bizonyos szüzességet, ha ez számít (szerintem nem számí), közelebb kerültem Istenhez és megerősödött bennem a hitem - végre! Tömören így ennyi.

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr88250117

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.coran.mi.it 2018.01.17. 07:49:34

A B csapat feljutott a másodosztályba - Barcanoticias - A vezető magyar FC Barcelona blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása