Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Zsófi

2007.07.24. 19:13 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: zsófi...

mód: fáradt, boldog, HIÁNYZIK!!!!

zene: 30Y:Ül és vár... igazából most bármilyen reggae Talán Bob Marley: Everything's gonne be alright... remélem tényleg minden jó lesz

idézet: "Ül és vár csak ül és vár csak ül és vár csak ül..."

Persze kiteszem a lábam pár napra itthonról, és máris mindenki szabadabban beszél rólam. Köszi szépen. Mondani luxus? Mindegy, elnézve minden, még az is, amit el se kell nézni.

Sárospatak, pár szóban (fontossági sorrendben):

  1. Zsófi
  2. a hitem
  3. Zsófi
  4. kiraboltak
  5. Zsó
  6. utazás
  7. Csillagpont
  8. Zsófi

Ragozzam még? <3... ennyi...

Druszi: kész, vége van, lezártam... innentől kezdve nincs több "szeretsz-e?" és társai... marad a "barátsághoz sok, párkapcsolathoz kevés" dolog...

Eszti: természetesen, nem szentírás, hogy minden koncertre együtt kell mennünk... ha nem, hát nem... Van egy linkem, ahonnan le fogod tudni szedni a meg nem lévő 30Y számokat is...

IFI: megintcsak... miért kell fölrakni a karzatra a harmóniumot?

idézetek:

Eszti: "egyszer forró vagy, egyszer jéghideg, elvesztem benned a hitemet."
 
Leti: "rád nézek, a szemed véreres, kiszúrlak kábítószeres."
 
Pozsonyi Bence: "a férfi mindig nyer, és hogy csak kivétel, az olyan mint én, hogy semmit se..."
 
Bogyó: "One night and one more time, thanks for the memories..."
 
Mike: "de te ne kiabálj, mert csak az kiabál, aki fél. Te magadon nevess, csendesebb legyél!"
 
Merci: " I'm always ready to die, but you are killing me!"  ("szerettem valakit, aki nem szeretett, ha ez is van akkor, kell a fasznak szeretet.")
 
Műzlike: " még egy csók, még egy ölelés, talán utoljára látsz, ha leiszom magam elfelejtem, hogy vár egy másik s te másra vágysz."
 
Breznyik: "szerettem valakit, aki nem szeretett, ha ez is van akkor kell a fasznak szeretet..."
 
Vikcsa: "se veled, se nélküled, én élni nem tudok..."
 
Erdei: "én beverem a fejed, mint egy szöget  a falba!"
 
Laci: "Lacika szép, Lacika bájos, csak az a baj, hogy kicsit lányos..."
 
Druszi: "Hey, hey, you, you, I don't like your girlfriend [...] I could be your girlfriend" [megj.: ide masolhatnam a komplett dalszoveget...]
 
Barbi: "álmodj rólam, ahogy én is rólad..."
Vajda Zsófi: "Everything's gonna be alright"
Apa: "karodban vittél évekig, akaratod rabja voltam, a vágyak bennem egyre nőttek, elfelejtem, hogy kölyköd voltam..."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr73124598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása