Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

szia

2007.08.06. 12:37 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: szia

mód: furcsa

zene: Malacka és a Tahó: Szahara

idézet: nincs

Elfelejtettem köszönni. Kellett ez most nekem? NEM! Ennyi, letudva. Szokásos fejmosás, kicsi lebaszás, utána egy lightos duhonges, és vége. Köszönöm!

Már várom a fotózást 21-én. Ha Timi ráér, akkor vele megyek be a városba. Szóval komoly lesz. Kell az anyag. Mármint a fénykép anyag.

A gépet szerintem elviszem magammal Berekfürdőre is, és majd ott is alkotok párat. Meg talán Szolnokon is. De abban nem vagyok biztos. Egyelőre Bp legyen letudva, utána mocoroghatok majd vidékre is. Remélem sikerül 21-én megvalósítanom egyik nagy tervemet.

Haladok az Arany emberrrel, teljesen korrekt és jó könyv. Ha befejezem, akkor nekiesek, befgejzem a Parfümöt, utána a Harry Potter hetedik részét. Arra mondjuk nem ártana ráhangolódnom, merthogy angolul már nagyon rég olvastam. Aztán ha már angolul az ment, akkor még frissiben elolvasom a Pet semetary-t (Stephen King), és utána a Háború és békét.

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr55133464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása