Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Fél város...

2007.08.15. 21:50 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: fél város...

állapot: marha fáradt

zene: Heaven Street Seven: Dél-Amerika

idézet: egy ilyen lánnyal csupa derű a világ

könyv: ugyanaz

Szóval. Budmil papucs. Igen. Kezdtem a mai napot a Dechatlonban, onnan Auchan Maren anyujával meg a hugával... onnan át hozzájuk, a cuccokat letettük... Onnan be az Árkádba... Mester utca (6-os villamos) - Blaha Lujza tér (M2) - Örs vezér tere - Árkád (csak kékben volt 44-es) - Örs vezér tere (M2) - Keleti pályaudvar (piros 173-as busz) - Páskomliget utca (Pólus-busz) - Pólus center (csak kékben volt 44-es) - Pólus center (Pólus-busz) - Páskomliget utca (piros 96A-s busz) - Újpest központ (M3) - Gyöngyösi út - Duna Plaza (itt volt szürkében 44-es, megvettem) - Váci út (gyalog) - Árpád-híd (M3) - Nyugati pályaudvar (6-os villamos) - Mester utca... kérdés?

Szóval vettem magamnak Budmil papucsot... Megvan, végre... Aztán még fölmentem Marenékhez, ittam egy kávét (elmés ötlet volt, de majdnem leragadt a szemem), aztán Harry Potter, negyedik rész, dvd-n... Aztán valamikor kitaláltam, hogy akkor én most haza... Maren lekísért Boráros térre, onnan 55-össel Pestszentimre központig, onnan meg 35-össel haza... Zseniális volt... A bokámat nem érzem... De megérte... Holnap mozi... meg veszünk ruhafestéket, ugyanis Maren csinál nekem A.E. Bizottságos pólót... Amit már marhára várok...

Meg még holnap mennem kell majd SzentGyörgyibe... Mozgalmas, mi? Utána mozi, aztán Josie-ra felügyelni... Zsír, nemde? De!

Anyu elment. Lenn van vidéken. Hívott, hogy menjek, persze regegl... Ezzel ébresztett... Mondom, nem megyek... Egyelőre úgy tűnik, megérte... Vagy még annál is több...

Most, hogy fáradt vagyok, valahogy mégis feldobott is vagyok.

Tegnap elmeséltem mindent Zsófinak... Nem tudom, a blogom elolvasása váltott-e ki belőle bármit is... Nem nagyon hinném... Mindenesetre sikeresen lezártnak tekintem a témát. Innentől több karaktert nem költök rá. VÉGE!

Hja, igen... holnap megint jó korán akarok kelni... pont, mint ma... Juppi...

Hiányzik Sárospatak... Úgy visszamennék oda... Jó volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr4140979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása