Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

ez a nap...

2007.08.20. 18:28 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: vihar sátor 20 quimby augusztus integráció államalapítás határőrség berekfürdő

állapot: de szar az idő

zene: öböb... MR2Petőfi rádió

idézet: Magyar vagyok, de amíg vannak nálam magyarabbak, addig én nem rúghatok labdába. És lehetünk hűek Szent Istvánhoz, csak akkor pár dologról ne feledkezzünk már meg!

könyv: Harry Potter 7 és Stephen King: Bilincsben

Nos, az jár a piciny buksimban, hogy a mai nap ugy más, mint a többi... Miért is?

  1. Ma avattak utoljára határőr tiszteket. Szar lehet azoknak, akiket jövőre kellene avatni határőrré, csak már épp a szerv nem lesz. Köszönjük szépen pártunk-kormányunk első emberének! Cukrot neki!
  2. Ma van az új kenyér ünnepe. Ennek örömére a kenyér úgy 200 forint körül mozog, de semmi baj... Annak idején annyi búzánk volt, hogy Torgyán Jóska égette, mint a szemetet, mert az nekünk jó... Hadd fájjon a magyar ember szíve, amikor látja a lángoló búzát... Cukrot nekik!
  3. Ma lesz ugye megint tüzijáték. Remélem a kormány kötött valami szerződést egy sírkövessel. Mert még vannak olyan normálatlan perverzek, akik kimennek a tüzijátékra... És ugye a vihar nem jó előjel...
  4. Tavaly ezen a napon asszem 5-en meghaltak. Béke poraikra!
  5. Ma van szerén kis államunk születésnapja. Isten éltesse sokáig, de ne ezzel a magyarsággal. Szerintem Szent István forog a sírjában, amikor rá hivatkozva akarnak ma Magyarországon kormányt váltani...

Hazajöttem Berekfürdődől. Jobb volt, mint vártam... Ha ez így marad, akkor minden jó úton halad affelé,  hogy rendes apa-fiú kapcsolatunk legyen.

Kurva, pestiesen szólva flörtbajnok. Posztbaloldali hazafi, pestiesen szólva lelkész. Ennyit rólatok...

Szar, hogy január elsejétől apámra, anyámra... szóval a határőrökre is vonatkoznak majd a rendőr viccek...  Ugye, hogy szar?

Vasárnaptól gólyatábor

Most múlik pontosan,
Engedem had menjen
Szaladjon kifelé belőlem
Gondoltam egyetlen
nem vagy itt jó helyen
nem vagy való nekem
Villámlik mennydörög
ez tényleg szerelem.

Látom, hogy elsuhan
felettem egy madár
tátongó szívében szögesdrót
csőrében szalmaszál
Magamat ringatom,
még ő landol egy almafán
az Isten kertjében
almabort inhalál

Vágtatnék tovább veled az éjben
Az álmok foltos indián lován
Egy táltos szív remeg a konyhakésben
Talpam alatt sár és ingovány

Azóta szüntelen
őt látom mindenhol
Meredten nézek a távolba
otthonom kőpokol
szilánkos mennyország
folyékony torztükör
szentjánosbogarak fényében tündököl

Egy indián lidérc kísért itt bennem
Szemhéjain rozsdás szemfedő
A tükrökön túl fenn a fellegekben
Furulyáját elejti egy angyalszárnyú kígyóbűvölő

 

te vagy a hajóm horgonya
repedt templomi orgona
a világ eleje és a tompora
miket beszélek, nézz oda
nincs munka, ráér a hóhér
kezemben cyber-sárga lötty
szikével táncol a borbély
a közérzete éppen szembejött
olykor annyira klassz ez az élet
hogy bele kell dögleni
és az asztal alatt a húrokat
csak a muszájhajnal zöngeti.

legyen inkább egyszerűen
édes majd a keserűben
égtáj bolond iránytűben
légypapírt hogy elkerüljem
mert eltévedni világzűrben
nem kellemes ily rossz bőrben
ha a bárban mostanában
helyszűke van a Dunában.

jó lesz Ozirisz borában
porban Ízisz poharában
hűsölni míg arra téved
lélekrágó picsarészeg
angyali zaj kígyóméreg
nem mozdulok, nem remélek.

élni fáj és ölni félek
kamikaze bárány béget.

 

Nah, odakint dörög, mint a fene... Kellemes éjszakánk lesz már megint... A tegap este az kegyetlen volt. A sátram beázott, melegem volt, éhes voltam, szomjas, nem aludtam jol, minenem vizes lett, ejfelkor kimásztam a sátorból, fájt a kezem az időváltozástól, szóval, pokoli volt. Persze én élveztem volna, ha mondjuk haverokkal lettem volna ott, nem pedig az egyik ősömmel. De azért kibírtam valahogy. Csak reggel volt nagyon szar, mert a pokróc, a matrac, a lepedő, a hálózsák, minden vizes volt... És az este levetett strandcuccok sem száradtak meg... Meg, meg is izzadtam, és utána meg már hideg volt este... villámlik mennydörög... muhahh...

hiányzik a hülye fejetek. De persze majd egy hét után már visszasírom azokat a napokat, amikor nem láttalak titeket...

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr3144570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása