Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Egy Szofit kérek!

2007.09.20. 20:17 | Ipszilon | Szólj hozzá!

állapot: fáradt

zene: Noisia - Sweet dreams

idézet: Az egyik a Kelet-indiai Társaság, a másik nevét nem tudom kimondani... valami Mo.. Mo.. Moszk... Moszkvai Társaság

Nos, igen. Lassan a hét végéhez közeledünk, ismét elszállingózott öt nap az életünkből. Szépen komótosan (valójában rohamléptekkel) szokunk vissza a tanulásba, merthogy idén már hajtás van. Biosz, töri, magyar, filozófia - és itt ki is merült azon tantárgyak köre, amiből említésre méltót szánédkozom tanulni. Persze kénytelen vagyok matekbol is...

Egyébiránt, nem fogok ma két bejegyzést publikálni, szóval, íme:

Nyílt levél a Leövey Klára Gimnázium 9.e osztályának

Mi lett veletek? Hazajöttünk a gólyatáborból, és rátok sem ismerek! Mi történt? Néha elgondolkodom azon, hogy mit rontottam el, mert sokszor köszönés nélkül elmentek mellettem. Oké, rendben, nem kell szeretni, de azért annyit talán jogosan várok el, hogy legalább köszönjetek, ha a folyosón szembejövök veletek. Én igyekszem minnél többet segíteni nektek, amennyire lehetőségeim, és korlátaim engedik. A táborban végig ti voltatok a főszervező és más lent lévők büszkeségei. Most azt kell mondjam, hogy én érzem kellemetlenül magam. Fölvetettem olyan intézkedéseket, amik nektek kedveztek. Soha eddig ennyire humánus módon nem bántak a gólyákkal, mint veletek! Oké, tény, elismerem, hogy a táborban a szükségesnél is keményebb voltam veletek. Okkal. Kicsikét elfáradtam odalent, és ilyenkor triplán fölhúz, ha nem csinálja valaki azt, amit mondok neki. Kértem tőletek egy házi feladatot. Volt rá öt napotok az iskola elkezdése előtt. Holnapig kibővítettem a határidőt, de ha holnapig sem adjátok le, akkor egy utolsó sélyt kaptok, egy utolsó határidőt. Ha addigra sem teljesítitek, akkor felejtsétek el a jófej Csúzlit. Onnantól ne hozzám gyertek rimánkodni, ha valami nem tetszik. Annak idején velünk közel nem foglalkoztak ennyit, pedig mi hetedikesek voltunk. Reméltem, hogy a tábor után nem fogok csalódni bennetek. Tévedtem. Aki nem tekint a vezetőjének, az jelezze!

Csúzli

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr41171785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása