Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Tyereskova

2007.09.30. 17:29 | Ipszilon | Szólj hozzá!

állapot: tanultam, okos vagyok

zene: Republic: Tyereskova

idézet: majd lennebb...

Igen, azt kell mondjam, hogy boldog vagyok. Mindent sikerült megtanulnom, még töriből is, ide nekem az oroszlánt! Várom már október hatodikát, hogy mehessek Aradra. Leszünk páran. Nagyon kellemes utazgatás lesz, remélem. Holnaptól meg ismételten iskola. Hurrá! De most tényleg.

Lekéstem az erőszakmentesség napjára beadandó pályázatról. Sajnos. De legalább megtaláltam a fényképezőgépemet, és végre visszakaptam a napszemüvegemet. Legyen már holnap! Lehet, hogy beviszem a suliba a gépet, és készítek néhánz piktúrát odabent. És akkor frissül a jó kis honlapom, amit a fényképeknek tartok fönt.

Belement a fotóyásba. Kellene, hogy összeszedjem a gondolataimat, a terveimet, és találjak egy alkalmas napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr73181547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása