Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

"ha csütörtököt mond, már péntek..."

2007.10.19. 20:36 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: hétvége matek dolgozat töri holnap tegnap fakt

állapot: feszült és fáradt

zene: Manu Chao - King of the Bongo

idézet: "I'm a king without a crown."

Teganp:

1. óra - biosz: Visszakaptuk a témazárókat. Egyes, szóval jelnleg van egy hármasom és egy egyesem ebből a tárgyból. Őszintén eléggé sikerült leszívnia az agyamat a biosznak, és már akkor temettem az aznapot. Persze Szofi sem könnyítette meg a napomat, nem sok jelét mutatta az együttérzésnek.

2. óra - spanyol: Teljesen laza óra, arra éppen elég volt, hogy felfrissüljek szellemileg.

3. óra - angol: Na, ugyebár én angolra nem járok be (hozzáteszem, teljesen rossz döntésből). Akkor, ha már nem vagyok angolon, legalább töltsem hasznosan az időt, DÖK-irodában sebtiben pakoltam egy keveset, legalább a szemét egy része eltűnt.

4. óra - magyar: Dolgozat Madách fő művéből: Az ember tragédiája. Lett, amilyen lett, igyekeztem a maximumot kihozni magamból.

5. óra - informatika: Persze, hogy Dallos tanárnőnek volt ideje még szöszölni negyed órát, így alapból harminc percünk állt rendelkezésre a dolgozathoz, amihez szerinte több nem is kell. Hát, csókolom tanárnő, ha ez a dolgozatom is üti a matek dolgozatom szintjét, akkor én fölakasztom magam.

6. óra - (rendhagyó módon) társadalomismeret: Dolgozat. És miért? Mert a társaság nagy része óra előtt alkotta meg a háziját. Már csak ez hiányzott. És az egészet Bacsó tanárnő sikeresen megalapozta: visszaadta a faktos dolgozatainkat. Két részből állt, elvileg két külön jegyet kellett volna kapnunk rá. De nem, egyet kaptunk. Egy egyest. Csodás, megnézem a dolgozatomat, a második fele minimum hármas (11,5/18 pont), az első oké, hogy egyes, csak írná rá a tanárnő, hogy konkrétan miért. Kijöttem óráról, persze öt perccel kicsöngő után, még órán írtam Szofinak egy smst, hogy jöjjön kijelöltre óra után. Oda is jött, dumáltunk keveset, elmeséltem neki az újabb karómat, a reakció szintén nagyon megnyugtató volt: "Na és, kaptál egy egyest?!" Csodás, nemde?

Fakt - filozófia: Eleve úgy mentem be faktra, hogy én ezt nem, nem akarok sokat írni. Aha, rittig, hogy egyfajta számonkérésünk volt. Írásban, egy eléggé magvas Kanttól származó szöveggel. Alapból vevő vagyok a filozófiára, de valahogy ebben a lelki és pszichés állapotban nem voltam alkalmas a tanulásra.

Hazaindultam, fülemben az őszi hangulatot festő zenékkel. Hazaértem, anyuval még elmentünk boltba, és vettünk pár alapkaját, aztán anyu elment MRI vizsgálatra a belvárosba. Mindegy, én este fenn voltam egy darabig, aztán elmentem aludni.

És lőn reggel. Elmentem tusolni, és kicsit sokat voltam a tus alatt. Anyu meg totálisan kiakadt, hogy ne mtud sminkelni. Kaptam egy adag fejmosást, és olyan "felemelt hangú" szidalmazást. Szóval jól indult a mai napom is.

1. óra - amgol: Hát én valamikor az óra vége felé érkeztem a suliba, menetközben még láttam Sacit, meg az osztálytársait is.

2. óra - gazdasági ismeretek: Megkaptam a második ötösömet.

3. óra - tesi: Nekem a magasugrás nem megy. Ez tény. Valójában nem is akarom csinálni.

4. óra - matek: Visszakaptam a gráfokból alkotott dolgozatomat. Kettes. Nem hiszem, hogy én azt a dolgozatot kettesre írtam. Ha meg igen, akkor én kettes vagyok matekból. Sajnálom, de nem szeretném, hogy Dallos tanárnő miatt ne tudjak majd menni tovább tanulni rendesen.

5. óra - osztályfőnöki: Itt minden panaszunkat a tanárnőre zúdítottuk, kezdve a töri fakultációval. Az alapprobléma talán az, hogy nekünk ugye a faktos jegy beleszámít az órai jegyünkbe, és így, mi, akik többet teljesítünk, adott esetbe rosszabb jegyet kapunk, mint aki csak az órai anyagot tanulja. Oké, hogy mi akartuk, de mi nem nagyon tudtuk, hogy ez most külön jegy lesz-e, vagy sem. Ráadásul töri órán és fakton két külön módon tanulunk. Illetve tanítanak. Merthogy alapórán lehet, sőt illik is jegyzetelni, de fakton egyszerűen nem tudunk mit jegyzetelni, mert folyamatosan tábláztokat meg oldalszámokat kapunk, amiket tanulni kell. Ugye eleve minden fakton dolgozat van, és egyik óráról a másikra helyből 50 oldal van föladva, plusz egy (most már két) részletes táblázat, plusz a források elemzésének gyakorlása és a többi. És a többi. A legutóbbi topográfiás dolgozat kegyetlen szadista volt, ezt szerintem szívre tett kézzel bárki bevallhatja.

6. óra - fizika: Semmi extra, hamar vége lett.

Persze suli után szerettem volna egy laza külügyi megbeszélést is, de ez alapból fuccsba ment, és nagyon hamar oda jutottunk, hogy a Diákönkormányzatnak konkrétan semmi stabil ezetősége nincs, így nem tudunk sehova sem elmenni. Sajnálom. A sok szarakodás után meg táncpróba, ahol sikerült végre valamit tanulnunk a koreográfiából. Ugye, hogy mennyire jó?

Holnap is lesz tanításunk, és az utolsó két órában a Szabadság, szerelem című filmet fogjuk megnézni, amire már kiváncsi vagyok. A múltkor ment HBO-n, de nem tudtam végig megnézni, mert indulnom kellett suliba. Amúgy meg kultúrűlt szerelés van holnapra előírva, szóval valószínűleg bőrcipőt veszek, és farmert, valamint fehér inget. Ennyiből ki is telik az ünneplő, sokkal több nem fog kelleni. Valójában a holnapi napnak semmi értelmét nem látom, mert eleve nem egy ember jelezte, hogy nem fog bejönni holnap. De legalább a régi csengetési rend szerint fogunk tanulni. Az jó lesz. Annak kifejezetten örülök. Amúgy a holnapi napom is kellemes lesz, mert lemegyek délután ifire, de olyan hét óra körül haza is indulok és másnap reggel hétkor indulunk anyuval Zalakarosra. Nagyon jó lesz. Szóval, jövő héten, a tanítás kezdetét megelőző estéig nem lesz blogfrissítés. Olyan jó lesz, előre látom.

Hideg van, és én elővettem a szövetkabátomat, mert éreztem reggel, hogy hideg lesz a mai napon. Szóval már abban toltam, és holnap is abban fogom. És ha ilyen hideg lesz a jövő héten, akkor 'karosra is azt viszem. Annyira szeretm azt a kabátomat. Azt szeretem a legjobban. 

Szóval, akkor puszilok mindenkit, mert én olyan jó fej vagyok, hogy mindenkit...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr69201600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása