Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Diákcsemege

2007.11.12. 19:01 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: dolgozat iskola szünet érettségi leovey fakt

állapot: egész jó

zene: Farin Urlaub - Zehn

idézet: "Magyarország területe nem lett kisebb Trianon után, csak tömörítve van GAVRILO_PRIN.ZIP néven."

Home, sweet home! Mindenhol jó, de a legjobb otthon! Szóval, most adtam a lojalitásnak egy pontot, és visszatértem ide. Csakhogy panaszkodhassak egy sort. Mert van miről.

A fakt megy (sajnos eljutottam oda, hogy csak a töri faktot tudom faktként kezelni), ma voltak a javítási opciók a tzvel kapcsolatban, de én kihagytam, és abszolváltam egy énekórát. Kellemesebb volt, az tuti. A dolgozatot meg nem hogy leszarom, de nem állt eleve szándékomban javítani. Sikerült, ahogy sikerült, majd a jövőben többet tanulok rá. Ha kell, vagy így is jó lesz. Talán.

Fizikából pénteken javítok, úgyhogy nagy eséllyel még a héten konzultálok Gabikával, hogy a társadalomismeret korrepért cserében segítsen a fizika felfogásában. Na jó, legyünk igazak, a megtanulásában. Csodálatos lesz a hét. Holnap szembesülök az érettségim írásbeli részén teljesítettekkel. Enyhén rettegés mutatkozik bennem, de az esélytelenek nyugalmával megyek a Szent-Györgyibe.

Tiszta igedbeteg lettem az elmúlt negyed órában. Nem tudom, miért, de kezdek félni Maszitól. Msnen kiszúrta, hogy van bajom, nem is kicsi. Au.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr27226805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása