Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

... a másik nyomora...

2007.08.05. 20:59 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: nyomor

mód: fáradt

zene: most éppen tradícionális ska válogatás... amúgy hazafelé Ska-P ment a fülemben...

idézet: "Mért legyek én tisztességes, kiterítenek úgyis"

Szóval. Voltam Pilisen, ma jöttem haza. Nagyon kétélű dolog volt. Mert itthon is jól megvoltam, de lent is. Meg aztán gyűjtöm is befelé a gratulációkat a MyVIP rendszerében található képeimért. Persze, nagyon jók, biztos. Mostmár modell kerestetik. Nem egy, hanem több. És tuti, hogy leszek annyira elvetemült, hogy fiú modell is lesz. Persze lassan kénytelen leszek beruházni egy komolyabb gépbe, mert a jelenlegi igencsak gyenge. Bár az eddigi munkáim mind azzal készültek. És egész jók lettek. Sőt, nagyon is... Mostmár az foglalkoztat, hogy modellel mit hozok ki. Igazából kéne egy nagyobb üres terem, ahol tudnék fotózni, de jobb híján megfelel a suli is, vagy esetleg egy magánlak. Az enyém tuti nem. Meg mostmár jó lenne Budapestet is bejárni egy fotózás erejéig, meg Szolnokot is. Csakhogy egyedül nagyon tré, és Pestre még találnék embert, de Szolnokra nem nagyon. Mondjuk lehet, hogy Timivel megbeszélem, hogy koccanjunk mondjuk 21-én délelőtt, és akkor járunk egyet a városban, én meg lefényképezem őt is, meg a várost is.

A másik nyomora. Vannak olyan perverz alakok, akiknek élményszámba megy a másik nyomorának olvasása. Hihi... Érdekesek...

Végre tudtam beszélni Maszival úgy, mint régen. Annyira jól esett! Végre olyan volt, mint régen, mint a hugom. De tényleg! Szóval, Maszi, én is téged!

Eszti is érdekes lett hirtelen, de én így is szeretem. Most normálisabbnak tűnik. Eddig sem volt ostoba/bolond/hülye, de most még jobb!

A gitárom Tominál van, hadd gyakoroljon. Én úgysem használom jelenleg, majd talán gólyatáborra elkérem. Az a legjobb lesz majd.

Mocskos mindenki ott fönn az államvezetésnél!

Kicsit komoly lesz, a jövő hetem. Kedden megyek a reptéri kápolnába a misszióról beszélni azzal a lelkésznővel, akinél konfirmáltam négy éve. Úgy várom már, hogy missziózhassak Afrikában! És utána hazajönnék úgy 10 év elteltével, és irány lelkésznek! Már nagyon jó lenne, ha itt lenne!!!

Felejtem el! Értitek, felejtem el! Azon vagyok, hogy elfelejtsem! EL FOGOM FELEJTENI!!! Világos?! Na, azért... Nem, nem fáj, hogy nem megyünk Prágába és hogy így ugrik a pozsonyi látkép! Értitek, nem fáj! Kezdődik a tanév, megdugok pár könnyebb vérű gólyát, aztán talán jobb lesz... Remélem... És úgy vágyom rá, hogy beszélhessek vele msnen, de mégsem vágom föl a nyaki ütőerem, ha nincs fönn.

Kardhal... Halle Berry első filmje tudtommal. Travolta a másik főhős. És hát igen. Megcsodálhatjuk ennek a csodás csajnak a melleit. Pazar mellei vannak. Vérbeli dög, vérbeli nő. Ízig-vérig. Fantasztikus. Nagyot szakított vele Háliwúd! Ebben a filmben meg pláne. Ahol tobíódhatunk az erotikában, a pazar csajokban, a vadító autókban (kár, hogy az autók a nőkkel szemben hidegen hagynak). A rendezés is jó, a történet is, mi kell még? Ajánlott film!

Tomcat... Nem értek egyet minden tettével, kijelentésével. De kétségkívül rohadtul tudja ám pukkasztani a népet és a társadalmat! www.tomcatpolo.hu ajánlom böngészésrre.

Wish I were in Sárospatak a several weeks earlier... Sure... With her, in the darkness, somewhere around the stage on the ground, hand in hand, and just listen to her nose. Get away!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr37133035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása