Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Bizottság

2007.08.14. 20:43 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: bizottság

állapot: feszült, fáradt, morcos

zene: A.E. Bizottság, Kontroll Csoport, Placebo, Amorf ördögök, Deladap...

idézet: "Are you as stupid as you look?"

könyv: Harry Potter and the Deathly Hallows

Eddig minden szép volt és jó. Csak ma ne mentem volna el velük másodjára. Maradtam volna a seggemen... Valószínűleg jobban jártam volna. Ennyi!

Anyu holnap megy el itthonról. Reggel, korán. Én meg valószínűleg holnap megyek be a SztGyörgyibe a jelentkezési lapomért. Remélem, hogy nyitva lesznek. És el tudom majd kérni a lapot. Jah, és...

Eszti! Szóval, elvileg ma találkozott Vele... Persze, hogy Edinának mondja majd el... Majd egyszer megkérdezem tőle, hogy mi volt ma. Tudom, gáz ilyent mondani, de akkoris...

Dél-Amerika... HS7... Ez egyszerűen marha jó szám! Nekem nagyon tetszik... Köszönöm Eszti!

Lehet, hogy még holnap elmegyek papucsot venni magamnak az Árkádba... Az a legjobb, hogy az marha jó kis kerülő lesz, meg minden... De megteszem. A legjobb az volna, ha Maren holnap ráérne, mert akkor már holnaptól lenne alapanyag a pólómhoz. Meg akkor nem kéne egyedül mennem a szengyörgyibe. Dájóislenne... Holnap már tuti, hogy rakok waxot a hajamba... mert mostmar eléggé unom így... Szóval, holnap megcsinálom, akkor majd csütörtökre pont ideális lesz! És aztán meg majd pénteken elvileg megyek ugye Berekfürdőre. Arról se nagyon tudok még semmit. Mindjart folhivom apát. Jó, meg is van...

Szombaton megyünk. És még beugrunk Szolnokra... Több ízben is... Eleve öten megyünk Szolnokig. Zseniális. Én már most jelezném, hogy cefet kényelmetlen nekem hátul ülni. Szal, vagy Öcsi vagy én ülök elől. Maradjunk ez utóbbinál, ha lehet. Sátrat nem kell vigyek, se semmit. Illetve csak cuccokat. Mármint ruhákat. De azok meg beférnek egy hátizsákba... Szóval, marhára nem lesz sok holmim. Azon is gondolkodtam, hogy esetleg lemennék pénteken Pilisre, és onnét tovább Szolnokra, és mondjuk kimennék mamákhoz busszal... merthogy csak kényelmesebb lenne. És Pilisről is csakugyan óránként vannak vonatok, de mégis csak kénylemsebb. Meg akkor mehetnék marha korán is, hamar érnék Szolnokra, és egyrészt még a jó hűvösben mennék, másrészt meg akkor ha hamarab vagyok lenn, akkor az nekem csak jó. Akkor még tudok mamáékkal dumálni. És ha tata esetleg piacozik, akkor még be tudok menni hozza. Persze nem tudom, hogy akarok e most egy 675 Forintos utazás még beleférne-e... Mondjuk, hogy bele. Csak beleférne. Még akár úgy is, hogy innen. De inkább Pilisről. Az valahogy barátibbnak tűnik nekem.

Óvszer! [...] Jó vót? Ahhát..

Szóval. Most lesz pár nap nyugim. Esetlegesen. De olyan hamar el fog menni, hogy az nem igaz. Holnapután meg Reggae cuccos a zépében... lehet, hogy el kéne rá menni. Nem ártana. De ha nem megyunk el rá, akkor nem. Kibírom. Majd írok Maszinak, hogy akkor most mi lesz. Mert még kérném is majd a segítségét.

Észrevettétek, hogy milyen rég írtam már Zsófiról? Haladok, nemde? Lehet, hogy már kiszerettem belőle. Igen, lehet. A távolság, meg az idő. Sok mindenre gyógyír. Igaz? Az... Akkor helyes. Viszont aggaszt, hogy pár emberkének megadtam az e-mail címem, és még nem írtak. Jó, még várok szeptember közepéig, aztán elkezdek aggódni egy kicsit. De csak egy picikét.

Ma kedd van, szóval aszongya:
11 nap a gólyatáborig
19 nap az évnyitóig.

és még 180 tanítási nap a nyári szünetig...

Iszonyatosan hamar elment a nyári szünet. Jó, rendben, még van belőle. Vasárnaphoz egy hét, és már vagy utazunk, vagy szivatunk. Nem rossz, mi? ÉS persze se a törivel nem nagyon törtem magam, se mással. A mateknak még csak háza tája felé sem néztem. Őszintén nem is hiányzott. Merthogy hiába voltam nagyon gyenge (jegyügyileg) a tárgyból, mocskosul nem foglalkoztat a téma. Sem a matek, sem a fizika. Előbb vagy utóbb mindkettőt abbahagyom. Jövőre persze megint csak kapok két kocka tárgyat. Info és gazdasági ismeretek. Hogy minek, azt nem tudom. Hjaj... Ezek nem fogják föl, hogy Magyarországon is vannak humán beállítottságú egyedek? Akiknek igen is semmi érdekü nincs az ilyenek tanulásában. Másoknak meg a töri és a magyar a nem fontos. Nekik meg azt nem kéne erőltetni, nem? Ezt nem tudom, hogy honnan nem tudják még leszűrni. Sokkal szívesaebben érettségiznék ffilozófiából matek helyett. De még bioszból is szívesebben érettségiznék le!

Placebo: Song to say Goodbye... Ez is tetszik, de nagyon. NAgyon jó a szövege, meg úgy  aritmusa is, meg minden... Háhh...

Anyu szólt, hogy állítsam át a billentyűzetet magyarra, mert a z és az y fel vannak cserélve... Én meg mondtam, hogy nem fogom, mert már megszoktam így.

Amúgy elnéztem pár emberke blogját az utóbbi időben. Úgy tűnik, Letí talált maga mellé embert, Eszti... szal őt majd... Nikivel meg nem tudom, hogy mi van... De őszintén nem...

Réka jövőre is leöveys lesz... Bár kilencedikes, mert megbukott... Azért örülök, hogy maradt. Szegényt... nem, nem fogom gólyaként szivatni... bááár... Na jó... nem...

négy hét mulva ilyenkkor már rég suliban leszunk... Basszus... Persze ez több dolgot is jelent. Pl a BudapestPartizanAP is új tagokkal bővülhet, mert a suliba érkeznek gólyák...

Nah, holnap segitek Marennek meg az anyjának a bevásárlásnál. Ha minden igaz. Ha minden igaz, akkor 10re kell a soroksári madaras teszkónál szobroznom, teljes menetfelszerelésben.

"Igazán tetszik ez a kép Rólad...Hosszú haj, sokatmondó arckifejezés... A csíkos póló, na meg a bakancs. Oh, a bakancsod... még mindig nagyon tetszik. Sosem fogom elfelejteni azt a napot, amikor megismerkedtünk... amikor az egész osztály elött leégettél azzal hogy énekelnem kellett (nekem, akinek köztudottan semmi hangja nincs); kulcscsonton dobattál egy tojással(vagy többel, már nememlékszem); egy Nagy F*nak öltöztettél be (de annyira azért nem nagynak)(elnézést, cenzúrázd ha gondold); aztán beállitottál egy aranyos sarokba és ott fekvőztettél, gugoltattál, amikor eleged lett szoltál másnak hogy folytassa, nehogy levegőt kapjak... arra a szalonnás versikére(?) már nem is emlékszem amit akkor elmondattál velem (bocsánat, velünk, mert Ágival is):S Aztán a végén szalutáltam és jelentettem hogy "tetszik a bakancsa" és Te azt válaszoltad hogy "ja, nekem is, ezért hordom". Aztán amikor kiderült, hogy 10.es vagy és nem 12.es... Ezt most nagyon fontos volt megosztanom minden erre járó gyanutlan vipezövel. Sok szerencsét az idei gólyáknak!!! Balázs nem fogja őket kimélni. Úgyhogy, hey hey you you... (bocsánat)"

 

Idáig Druszi kommentje... Ez marha jó... köszönöm...

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr82140084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása