Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Preparababrakabaré

2007.10.03. 19:15 | Ipszilon | Szólj hozzá!

állapot: hm, ha azt mondom, csalódott - elhiszitek?

zene: Robbie Williams - Feel

idézet:Come on, hold my hand!

Igen, KFC. Voltunk, kajáltunk, elbasztam sok-sok magyar pénzt. Nem azt mondom, hogy fölöslegesen, de ez még testvérek között sem érte meg. Nem, nem és nem! Én nem így akartam! Ezt nem így terveztem, nem így volt a koncepció kitalálva, nem erről szóltak a hírek, nem ezt csripelték a madarak, nem, nem, neeeeem!!! Elbasztam. Ezt is. A saját gólyaosztályom vezetését már régen elkúrtam, még táborban, sőt, még a suliban is. És most még őt is. Ez így nekem nem túl kellemes. Amennyire vártam az aradi utat, most annyira kivanom a pokolba. Akar a fene így elutazni. Főleg, hogy hajnali négykor kell, hogy keljek, mert maskeppen nem érek be a Nagyvárad térre. Ellógtam miatta a nem kötelező magyar faktot. Basszus. Holnap nagyon nem akarok Nagy Emília tanárnő  színe elé kerülni. Nagyon nem. Nem szokott lebaszni, de akkor is. Annyira aranyos és kedves tanárnő, hogy egyszerűen ég a pofámról a bőr, hogy ilyen galád módon élek vissza a bizalmával. De komolyan, borzalmasan gerinctelen féreg vagyok.

Ugrálni akarok, vadul ugrálni! A nyomorult mennyeket akarom látni! Bar inkabb ne. Ott van ő is. Oda most akkor nem megyek.

Jövő héttől indul az irodalmi klubom, a suliban, szóval, reményeim szerint nem leszünk sokan. Az egeszseges működéshez nem szabd sok embert odaengedni.

 Egyezzünk ki most ennyiben. Majd az élet megoldja, hogy nekem jó legyen. Ennyi. Én pedig nem várom meg, hogy tizedikes legyen. Nem, annyit nem ér semelyik csaj. Illetve de, egy ér. De az a csaj nem ő. Tudtommal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr96184930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása