Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Megint hétfő

2007.10.08. 18:12 | Ipszilon | Szólj hozzá!

állapot: ennyire fáradt még sosem voltam

zene: Kiscsillag - Ha én lennék (lötyögős); Republic - Ha itt lennél velem

idézet: "Jó volt?"

Ismét ey hétfő, ismét egy korán ébredés. Relatíve korán. Merthogy elkészültem, meg ugye a szokott módon kilavíroztam a buszmegállóba, fölszálltam a buszra, és a végállomáson belefutottam anyuba, aki ugyanazzal a busszal jött. Mindegy, bevetettem magam a magyar valóságba, a tömegközlekedésbe, és valahogy bejutottam a suliba. Nem tesiztem. Ok: meglehetősen szarul voltam. Megvolt egy lájtos töri órám, jelentkeztem, dumáltam, rajzoltam, aztán fölmásztam matekra, ami kellemesen kibaszott szar volt. Lássuk csak, ismét töri, ami kivételesen tényleg nagyon laza volt. Magyaróra. Soah nem aludtam még magyaron, igaz most sem, de valahogy nagyon nehéz volt fölkelnem a padról. Aztán fizika. No comment. Ének órán népdaloztunk, nekem nem tetszik. Kérdés van még a mai napról? Nincs, ugye?

Szofi nem jött suliba, a sálját nem adtam vissza tehát. Valamikor hányt,. Furcsállja bárki is? Mindegy, ennyi volt, nem én basztam el. Mindegy egyelore van egy pöpec barna sálam, majd ha visszamászik iskolába, akkor visszaadom neki.

Megyek lefekszem aludni, fáradt vagyok. Hihetetlen, hogy nincs még fél hét sem, én meg már aludni készülök. De nem zavar, elmegyek, lezuhanyzok, hajat mosok, mert már kéne, és lefekszem aludni. De tényleg. Reggel úgyis marha korán kell kelnem, tekintve, hogy matekkal nyitok. Le is sikerült betegednem, szoval minden tökéletes. Félek.

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr55190369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása