Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

"Óvszer!"

2007.10.16. 19:49 | Ipszilon | Szólj hozzá!

állapot: fáradt

zene: 30Y - Egy perccel tovább

idézet: "Hogyha az életben boldog akarsz lenni, csinálj zenekart és hogy ha abból nem lesz semmi, vegyél magad mellé egy kutyát vagy macskát társnak, mert nem beszél vissza egy ilyen háziállat."

Komolyan föltehetek egy kérdést? Az alap tanórákon mi emelt szintre készülünk? Merthogy fakton olyan szinten szívunk, mint a torkosborz, az addig oké, de hogy órán is? Nem hiszem, hogy töriből és bioszból ez lenne a középszintű anyag. Sem fizikából. És őszintén, valaki felvilágosíthatna, hogy a tanév végén csak az érettségi tantárgyak átlaga számolódik, vagy az egyéb tantárgyaké is. Mert ha az egyéb tantárgyaké nem, akkor nekem pusztán csak az ösztöndíj miatt kellen odafigyelnem a maradékra, viszont ha leszarom az ösztöndíjat, akkor kényelmesen ellavírozhatok hármasokkal. De ott van másik oldalról az ösztöndíj lehetősége. Nem túl sok pénz, viszont cefet sok jelentkező akad rá. Megfontolandó. És lehet, hogy Shaunnál vagy Zsoltnál jobb helye van annak a pénznek. Ők jobban megérdemlik. Nekik az egész gimnáziumi pályafutásuk alátámasztja ezt. És én mit értem el? Semmit. Egyszerűen lófaszt nem értem még el ebben az iskolában. Illetve semmi pozitívat. Semmi jó dologra nem tudnak az emberek asszociálni, ha meghallják a nevemet. A tanárok? Azok örülnének neki, ha elhúznám a belem az óráikról. Az osztályom? Vernék a seggüket a földhöz, hogy megszabadulnak tőlem. A barátok? Nos, melyik barátok is? A gólyák? Hehh, komolyan folytassam, hogy ők mit éreznének? Szerintem minimum pezsgőt bontanának, és táncolnának. Szerintem aki sajnálna, az Bea. És talán okkal is sajnálna. Lehet. Ő tudja - talán. De ha elvonatkoztatunk az iskolától, és az embereket nem iskolatársként tesszük halmazba, hanem barétként, akkor már előfordulhat, hogy Eszti is sajnálna. Talán. De szerintem ő sajnálna. Legalább annyira sajnálná, ha felszívódnék, mint ahogy én sajnálnám, ha őt nyelné el a balladai homály. Komolyan, örülök annak, hogy Esztivel ennyire izé (jó) a kapcsolatunk. Őt valahogy igaz barátnak merem tartani, mert nem a jót erősíti bennem, hanem az igazat. Tudom, hogy ha tanácsra van szükségem, akor fölzaklatom őtet. Ja, és a tegnapi napot tényleg Eszti-napnak nyilvánítottam, mert tegnap már végképp abba a stádiumba jutottam, hogy... egyszerűen nem bírtam msnen megszólalni, mert annyira fúrta az oldalamat, hogy mi baja van. Tegye föl a kezét, aki sajnálná, ha szublimálnék! Oké. Érdeklődés hiányábsan a szavazást lezárom. Ezek szerint a maradék többség egyértelműen, döntőleg szavazott párolgásom mellett. Akkor sziasztok.

Szeretkezni kéne!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr61198463

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ecommerce jobs boston 2018.01.14. 22:51:47

Aludj el szépen, kis Massimo - Kritizátor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása