Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

VZ

2007.07.09. 19:28 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: vz

mód: ideges, de ugyanakkor mérhetetlenül boldog

zene: Cobrastyle, Elvis: Little lessconversation

idézet: "Ismerni a Megváltót, tulajdonának lenni, benne mindig elrejtve élni gondok nélkül, ez az igazi boldogság" Fritz Berger

 

 

..benne élni gondnok nélkül...
köszönöm szépen. Pont erre volt szükségegm a verőcei tábor előtt. jogtalanul ilyen felkavaró kérdéssort nekem adni, és utána végig pocskondiázni az elveimet. Borzalom, hogy egy magát keresztyénnek valló ember ilyeneket tegyen. Köszönöm szépne. nem mertem teljesen őszintén válaszolni, mert akkor az a ddig elfojtott rettegésem eluralkodott volna rajtam, és akkor ott lett volna végem. Mert igenis, féltem VZ-től. Megijedtem, visszataszitott. Az egykor ápolt ember most egy magából kifordult, fáradt, paranoiás ember benyomását keltette. Féltem, rettegtem. Az ilyen ember nem egy cég vezetésére való, hanem a Lipótmezőre, hogy kezeljék ki rettegését a felsőbb hatalmaktól. Mert ez az ember mindent a felsőbb hatalmak irányításának tud be. Persze, ma már tudjuk... meg bebizonyították.. meg persze... Csak ő tudja, mi meg hülyék vagyunk. Adolf Hitler ugye összeegyeztethető a keresztyén élettel, de Che Guevara nem, igaz? Én vagyok megint a hülye... Ez tény. Lassan a pilisi református egyházközség köszönése nem az Áldás, Békesség lesz, hanem a 88. Azert irom 88-nak, mert így nem tiltott dolog. illetve nem akarok táptalajt biztosítani unatkozó provokátoroknak. Jah, és ez a férfi annak a pártnak a híve, amelyik visszaállítaná a halálbüntetést. Ez hogy fér össze a krisztusi élettel? A gyilkolás? A kivégzés? Persze, bocsánat, én nem látom jól a világot. Csak ő. Ő nem antiszemita, hanem anti cionista. Mert a cionisták azt hiszik magukorl, hotgy ők a kiválasztott nép még most is. Szóval, mondott egy olyant, hogy ő anticionista, mert a cionizmus=nemzetszocializmus... akkor jol látom, hogy saját magát cáfolja meg? mert ha anti cionista, akkor antináci, akkor pedig kicsit nehezen lehet a példaképe Hitler... De ő tudja... Engem nem érdekel... Csak a továbbiakban minnél kevesebbet kelljen együt tdolgoznom vele. És az, hogy VZ-vel nem óhajtok a szükségesnl többet együttműködni, attól még a két lányával semmi bajom... ÉRTHETŐ?

Nincs bennem harag, csak düh. Düh, hogy miért és milyen alapon vette a bátorságot, hogy ilyeneket kérdezzen tőlem.

De vigasztal, hogy két fantasztikus fiatalt megismerhettem.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr33114883

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MSM Tagesdosis 2017.10.19. 17:08:48

Ajánlatok a kedvenc helyeidről - kockablog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása