Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Playboy

2007.08.10. 21:15 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: pléboj

állapot: sok gyümölcs... mocorog a gyomrom

zene: Jazz (Irma Jazz Funk n' bossa vol.2) illetve Placebo (Song to say goodbye, Every me, every you) ééés: Bob Marley: Cannabis

idézet: I always find someone to browse and leave behind...

könyv: Jókai Mór: Az arany ember

Igen, hazajöttem Szolnokról. Az előző bejegyzést ma tettem közzé, de már tegnap megírtam Öcsi gépén. Hoztam haza egy kilo almapaprikát meg vagy négy kilo körtét meg úgy egy kilo kopaszbarackot. Meg koktélparadicsomot anyunak meg mamának. Meg magamnak érdekes élményeket. Mert azokból akad bőven Szolnokon. Például ma reggel szakadó esőben szedtem almapaprikát... És amikor a fáról leszakítottam egy nektarint, az eső után, akkor a nyakamba szakadt minden víz, és a barack is még cseppes volt.

Megint megnéztem a Macskafogót. Nem tudok leállni. Annyira nagyszerű az a film, hogy csak na! Mert a története egyszerű, mint a faék, de a megvalósítása egyszerűen csodás, és a szövege is zseniális. Megérte lekésni a tervbe vett vonatot, hogy végig nézhessem.

Aztán persze el jöttem. Pilisen leszálltam, megváltam a hátizsákom tartalmától, azt anyuék hozták föl kocsival, így nekem lett könnyebb. Fölsőt cseréltem (lenyúltam tata egyik fekete-szürke csíkos ingét) és hazaindultam. Persze, Ferihegyen szálltam le. A buszig hátralévő idő kevés ahhoz, hogy kényelmesen hazasétáljak, ahhoz viszont túl sok, hogy türelemmel végig várjam. Úgyhogy csak az eszemet áldottam, hogy a Jazz albumot fölraktam az mp3-lejátszómra. Attól valahogy hamarabb eltelt az idő.

Rájöttem, hogyha a vonaton olvasok, akkor időben rövidebbnek tűnik az út.

Playboy. Ismét sikerült alkotni. Ajánlom mindenkinek az ehavi számot. Megint jó cikkek vannak benne. És olyant tettem, amit eddig ritkán: elolvastam a nagyinterjút. Bruce Willis. Ő volt a kérdezett... Meg persze riport Szervét Tiborral (20?), tudósítás a Bahamákról, illetve egy frenetikus cikk a Titanicról... Nekem marhára bejön az az újság. MErt finoman bár, de szól az erotikáról, ugyanakkor minőségi havilap, amit bátran adnék a gyerekem kezébe. És persze Nánási Pál képei. Végre voltak fekete-fehér képek, amiket gondolom nem ő készített, de nekem nagyon tetszettek! Végre... És a viccek...

És jön a vihar. Most olvastam a neten, hogy egész hétvégén esni fog. Szegény SzigetLakók... Vajon tudnak úszni? Élmény lehet mondjuk Madnessen (ami ma van, te jó ég!!!) gumicsizmában bulizni. Megnézném magamnak! Meg úgy általában. Jó kis sárfürdő lesz. Meg néhány beteg. Merthogy esténként meg hideg lesz... És nincs is jobb, mint picsáig izzadva kitántorogni egy koncertsátorból és érezni, ahogy fokozatosan rádfagy a póló. Ugye? www.index.hu/kultur/2007/sziget/eso0810

Kaptam egy "hivatalos irat" megnevezésű bizbaszt a rendőrségtől. Nem tudom, mi lehet, csak sejtem, hogy a sárospataki események miatt küldtek valamit. Kiváncsian várom a hétfőt. Akkor valszeg elmegyek érte.

Idén nyáron szinte nem is úsztam, biciklizni egyáltalán nem (na jó, kipróbáltam a félverseny bicajomat), tanulni szinte semmit, pihenni meg szerintem végképp semmit. Visszamegyek a suliba és fáradtabb leszek, mint június közepén. Persze történtek azért események... Például a Zsófival kapcsolatos történések sem erősítették az állóképességem. Szóval leszívták készleteimet. Ennyit mára róla. Oks? Bocs...

Maren már "itthon várt"... Na jó, persze csak msnen... De jól esett, hogy "rámkattant" és kérdezett... Elsiettem egy gyorsabb zuhanyra, mert finoman szólva is úsztam az izzadtságban... Meg a szagom... Azzal simán bevettek volna maguk közé Kőbánya-Kispesten a helyiek.

És most tetszik az életem. A magam szenvedésével, és a Zsófi miatt érzett kínokkal együtt is! És rájöttem egy eléggé zavaró dologra: nem érzek semmi szeretetet például egyes rokonaim felé. Mármint semmi olyan szeretetet, amiről a költők, a Biblia vagy a bölcsek beszélnek. Persze, fontosak nekem, de neeeeeeeeeeem... nem értem!!!

Igazából én magam is meglepődtem azon, hogy hány embernek tetszik a stílus, amiben megírom a napi bejegyzéseket. Aki csak olvasta, annak tetszett. Egy osztálytársam pl Esztihez hasonlított, amit bóknak veszek, mert az pozitív dolog. Ha valakinek elismerem írói kvalitását az éppen Eszti. Szoktam olvasni a blogját, és igenis tetszenek az írásai, a hangulatjelei, a kifejezései... Egyszóval öröm olvasni a blogját... Mondjuk vagyok olyan perverz, hogy érdekelnek a blogok. Druszié nagyon tetszik még, illetve Marené. És mondjuk érdekelne, hogy Zsófinak van-e, és ha van, akkor említ-e benne, és ha említ akkor milyen környezetben, és milyen szavakkal...

Elállt a villámlás, a dörgés, szóval... Lehet, hogy nem is lesz nagy eső... Kár. Szívesen szagoltam volna egész este. Olyan jó dolog arra elaludni. Mármint az eső illatára. Simogatja az orrot, ápolja a vérző szívet és vígasztalja a zokogó lelket (zokogó lélek... milyen szép kép József Attilától: "Tele vágyakkal zokog a lelkem/Szerető szívre sohase leltem..."). És most csak a fülledt idő lesz, levegő semmi, én meg készülhetek megfulladni a szobámban.

Anyu a jövő héten valamikor megy vidékre, valószínüleg aznap találkozom Marennel. Hjaj, várom már. Akkor viszek magammal gépet és jól lefényképezek minden szép dolgot PEsten és Budán. Csakazértis! És augusztus 25-én a PeCsa otthont ad egy igen csak fenomenálisnak ígérkező gitárfesztiválnak, ahool is a végén lehet egy kis jazzes, improvizatív buli is. www.helloinfo.hu/main.php?folderID=1059&articleID=13481&ctag=articlelist&iid=1 Olyan szívesen kimennék rá... Másnap meg gólyatábor... Muhaha... Akarok én oda egyáltalán menni? Hát, akarok. AKAROK!!! Értitek? Értsétek már meg!!! AKAROOOOK!!! Hát itt senki nem hallja? Hahóóó!! EMBEREEEEK!!! Ti, ott!!! Halljátok, amit suttogok? Suttogok? ÜVÖLTÖK!!! Akarok én menni? Hadd halljam mindenkitől!!! IIIGEEEEN!!! És kit akarok magammal vinni? Na? ZSÓÓÓÓÓFFIIIIT! Igen, ez az... Nagyon jó  a hangotok! Köszi, hogy segítettek messzire vinni az üzenetet!!!

15 nap a gólyatáborig
23 nap a tanév kezdéséig

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr17137190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása