Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Fuck

2007.09.04. 21:29 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: feszültség

állapot: higgad...

zene: Slipknot: I am hated

idézet: I am a walking target

Basszátok meg! Mindannyian! Ti ott, bent a suliban. Két kibaszott napja kezdődött meg ez a retek, és sikerült az egekig baszni az agyam! Kellett ez? Faszom tele van már az egésszel! Tudtam, hogy jó ötlet volt, hogy leadjam őket. Solyának tuti, hogy jobban örültek volna, lett volna egy kellemes napjuk. Engem meg felejthettek volna el a picsába! Komolyan, ha valaki kritizálni merészel engem csütörtökön! Könyörgöm, közel 100 embert majdnem EGYEDÜL (!) fegyelmezni! Cserélek szívesen bárkivel! Ki kéri a faszfej szerepét? Árúba bocsátom a köcsögét is! Ki ad többet a szemétláda kosztümjéért? Na, melyikőtök vállalja föl? Miért voltunk lent annyian? Egyébiránt, innen is köszi Gergőnek és Orsinak. Nélkületek valószínűleg minimum, hogy leöntöm őket, de alapból felpofoztam volna valamelyiket. És akkor még én csinálok túlkapásokat. Meg én vagyok keményszívű... Persze, én üvöltöm le a fejüket, ha valamit nem csinálnak jól! Igen, én, vállalom! De tudjátok, ez volt a dolgom! Ezért mentem le! Állhattam volna ott, hogy a gólyáim dolgoznak magukban, kérem a koktélomat, a sörömet, és hallgassunk zenét... De nem... Pihenés nélkül... Mint utólag kiderült, azért nem volt hátrány, hogy kint maradtunk Vakonddal éjszakánként. Persze, ugye, így utólag jó dolog volt. MAjd elmondjátok, hogy mit csináltatok volna, ha mondjuk nem megyek le? Akkor szivjatok a fogatok, hogy nem csinaljak azt, amit mondtok nekik! Persze, most tudom, hogy túlspirázom a dolgot, és holnapra talán lehiggadok, de most nem! Olyan elvetemült ötletek voltak lent, hogy az nem igaz! Ja, és simán lesproltátok az osztályomat! Köszönöm szépen! Jól esett... Mindegy, én törekszem a jófejségre velük szemben, meg minden jóra. Nem kéne kibasszunk egymással... Mert azt már az ókori görögök is tudták, hogy a kibaszás társasjáték!

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr19157605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása