Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

szeptember 11.

2007.09.11. 21:42 | Ipszilon | Szólj hozzá!

állapot: idegileg vegetatív

zene: Kiscsillag: Kockacukor, Feketemosó

idézet: Meguntam félni...

Hofi... Milyen régen meghalt... És milyen elevenen él még! Te haver, figyelj! Az mekkora egy mélyszántás... Nagyon szeretem.

Holnap meg mutathatom meg a nulladikos lányoknak, hogy hol van a Mester19, mert Manci baszik megmutatni az uj osztalyanak, hogy hol az uszoda. tavaly is Rafi meg én mutattam meg a gólyáknak a pontos helyet. Nem hiszem el, hogy nem lehet legalább az első alkalommal megmutatni nekik, hogy merre menjenek!

Gyümölcsleves... A kedvencem.

Megint egyedül vagyok itthon. Anyu vidéken, én meg egyedül itthon. Ugye, hogy mennyire de jó?!

Lassan megyek aludni, mert holnap korán kelek, és korán érek be a suliba is... Hjajj, de jó...

Zakatol a suli, megvolt az első történelem fakultáció. Egész jó... Bacsóval egy héten hat óra... Zsír, mi? Nekem is tetszik! És, Bacsó lehülyézett minket Dózerrel! Teljesen jó volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr95163133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása