Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Rapture

2007.11.05. 19:41 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: vers novella koncert matek iskola töri holnap fakt

állapot: mámor

zene: Deep Purple - minden!

idézet: "Fúj a szél, hajamra hull a hó, szerelemben élni volna jó."

Tegnap estefelé lementem Pilisre, hogy Beát láthassam kemény 10 percig egy utcai lámpa homályos világánál, a hidegben, összeszorult szívvel, és fázva. De jó volt. Reggel elé mentem a házikójukhoz, bementünk együtt a súléba, aztán itt el is váltak az útjaink, mentem tesire, aholis untam az agyam, cefetül, merthogy a banda nikkelbolha része még mindig magasat ugrott, a többiek meg Mike 18-ik születásnapja alkalmából rittyentett bulit tárgyalták annak minden fokú maligán túltengésével együtt. Szóval, inkább Shaunnal beszéltük világmegváltó terveinket, melyek mindössze a jogoítvánnyal kapcsolatos tudnivalók köré eszkalálódtak, aztán átöltözés, sprint törire, nem kéne elkésni, persze sikerült a lányoknak meg Petikének. Peti váltig állította, hogy nem csöngettek még be, a lényeg, hogy szívott. Talán. De legalábbis hamarabb számot adatott a tudásáról. Matek. Hehe, az változatos volt, a tanárnő, aki kivételesen bejött, hát... Nagyon jó órát tartott, mindenkit lekötött, vicces volt, spontán és érdekfeszítő. Hajlott a kérdéseinkre, és végre x és y tengely volt a koordináta rendszerben. Végre! Ez nagyon jóó volt, tetszett, még kérek ilyent. Ennél a tanárnőnél lehet, hogy eljutnék emberi jegyel az érettségiig. Megint töri, gyorsasági feladat, Nati nyert, pompázatos volt. Picivel maradtam csak le. De pont elég volt, hogy a repi ötöst ne én kapjam. Aztán volt ugye a magyar óra, ahol is visszakaptam a szövegértés dolgozatomat - ötös. Nagyon jó. Majd jött a rádiózásom, ismételten, kellemes nótákkal, akinek tetszett, az élvezte, akinek nem tetszett, az tehet egy szívességet! 30 perces fizikaóra után mentnk énekre, eltelt, ez a legjobb szó rá. Hazajöttem, tanultam, holnap faktos dolgozat.

Holnap.. Holnap kedd, és a faktos dolgozat után lesz egy üdítő Deep Purple koncert. Amit igen, kérem én nagyon várok! Már megvan a nadrág is, meg a pólót is kimostam, már talán a radiátoron meg is száradt, szóval, most öröm van a köbön! Hajat is fogok mosni, még ma este, meg majd holnap rendbe szedem magam, megyek át apáékhoz, aztán meg... Bulii ezerrel. Mostmár mondjuk komolyan érdekel, hogy ki a bánat lesz az előzenekar. Hjajj, már annyira, de annyira várom!!! Legyen már eltelve az a 24 óra! Holnap ilyenkor (19:34) már az előzenekar fog készülődni a backstage-ben, hogy följöjjön bemelegíteni a közönséget. Annyira, de annyira várom már!

Holnap lesz könyvismertetés is. Biff evangéliuma, Magyar pszciho, Igazolt hiányzás. Ezeket viszem. Talán felüdülés lesz a társaságnak a történelmi jellegű könyvek után. Mondjuk itt könyvismertetés? Disznóknak gyöngyöt szórni! Nagyjából. Ha olvasnak is, akkor is klasszikust, mert azt kötelező, kortárst meg nem. Na így legyen valaki íróvá vagy költővé. Mert az íróknál még talán jobb a helyzet, ott vannak olvasók, de a verseket mindig is nehezebben fogadta be a magyar ember, pláne ha az kortárs. Mivel nekem nincs hozzá enngedélyem, így pl nem másolhatom be Karafiáth Orsi egyik versét. Pedig, jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr6219530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása