Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Csoportos kedvezmény - skizofréneknek

2007.11.14. 20:13 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: budapest utazás dolgozat szünet holnap árkád város...

állapot: pörgött, leesett

zene: Emil.RuleZ! - (Veled utazik) Zazie a metrón

idézet: "Milyen csönd van itt!"

Ma ugye nem volt tanításunk, ígyhát hátamra kaptam iskolatáskámat, és nekiindultam a városnak. Tehát a lakótelepről első megálló: Kőbánya-Kispest. A 85-ös az orrom előtt megy el, a Kada utcától írtam Esztinek, hogy késhet, én is késni fogok. Második megálló: Örs vezér tere. Ha Örs, akkor Árkád, akkor Sega, és nézelődés mindenfelé. Következő megálló: Moszkva tér. Cél a Mammut, ahol a könyvesboltban vették a bátorságot, és csilingelő "Boldog karácsonyt" szavakkal búcsúztak a vevőtől. Kijöttünk, és egy hirtelen ötlettől vezérelve elmentünk fogaskerekűzni. Tehát, vissza a Széna térről a Moszkva térre, onnan jött a következő megálló: Városmajor, innen csodás utazás során eljutottunk a Széchenyihegyre. Menetközben csak ámultunk és bámultunk. Szavakba nem lehet önteni, hogy milyen csodálatos panoráma nyílik a járatról. És ahogy egyre följebb értünk, egyre több hófoltot láttunk, fönt  ahegyen meg masszív és vastag hóréteg, uccu hát, hógolyóztunk is egyet. És élveztük a csöndet és a friss levegőt. És a tisztaságot. És csak bámultuk a csodás tájat, és vártuk, hogy jöjjön a visszafogaskerekű. Jött is, visszafelé ismét elbámultuk a kilátást, és csorgattuk a nyálunkat, hogy aztakurvadejólenneittlakni! Leszálltunk a Szent János kórháznál, onnan épp elértük a 22-est, a Moszkva téren pedig az orrunk előtt csukódott be a 4-es villamos ajtaja, így jöttünk hatossal, amin hallottam Lilla hangját, sőt mi több, még láttam is őt. Csudajó! Leszálltam Oktogonnál, mentem Piafot nézni, aztán végül nem Piaf lett belőle, hanem Moulin Rouge. Jó film, a vége nem tetszik. És kevés a szexjelenet benne! Szóval, Bajza utca, földalatti, ha jól emlékszem Emil.RuleZ!-t hallgattam a földalattin, és egy hirtelen ötlettől vezérelve elszálltam az Oktogonon, elvillamosoztam a Nyugati pályaudvarhoz, onnan lemetróztam Kőbánya-Kispestre, és épp elértem a buszt, ami átkeveredve a gyömrői úti torlódást, hazarepített. Így ezzel véget ért a napom eddigi része.

Igazából nem akarok holnap iskolába menni. Reggel semmi hangulatom nincs még egy biosz órához, aztán meg igaz, hogy van egy lyukas órám, de a töri téémazáró nekem most így sok. 1526-1711-ig terjedő magyar történelem a téma. Szerintem egy normális tanár eből két dolgozatot irat - minimum. Lássuk csak, Bocskai-szabadságharc, Tizenötéves háború, török kiűzése, az ország három részre szakadása, habsburg-ellenes összesküvések, Rákóczi-szabadságharc. Kicsit tömény, nem? Szóval, holnap valamit beszélni kellene a tanárnővel, hogy inkább írjuk hétfőn, legyen a két órában a dolgozat, legyen több, tökmindegy, ugyanannyit kell tudni.

Ja, és van saját fotóm arról a troliról, amiért rajongok! Szép, fekete-fehér, pont olyan, amilyennek lennie kell!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr45229264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása