Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Budapest, Budapest, te csodás!

2007.11.15. 20:54 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: budapest

állapot: elmondhatatlanul fáradt

zene: Nirvana - About a girl

idézet: "Kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak!"

Rájöttem, hogy miért nem tetszik nekem Budapest. Mert kérem, én reggel elindulok a lepukkant külvárosi lakótelepről, fölszállok egy kivénhedt ikarus 260-asra, ami berepít Kőbánya-Kispestre. Kőbánya-Kispest úgy szar, ahogy van, büdös, rohad az egész. Orrfacsaró a kellemetlen buké, ami ott terjeng emberek! És mire mindezt túlélem, le is érkeztem a metróhoz, ami rövid mezei futás után, mint egy hímtag a szeretettbe bemegy az alagútba, hogy utána sokáig ki ne dugja onnét magát. És innentől kezdve, amit látok, az a feketeség, és a szocreál megállók. És amikor a Klinikáknál kijövök, akkor a megszokott tájat látom, a megszokott dugójával, a megszokott semmitmondó valójával. Még mindig tartom azt a felfogásom, hogy a Klinikák állomás az egyik, amit ok nélkül építettek. A környéken van pár klinika (oké, legyenek elérhetők), meg két vagy három gimi. De lássátok be, hogy én nap mint nap csak ennyit látok a városból. Bejjebb nem megyek szinte soha. Vagy ha megyek, akkor is rohanok. Szóval ki kéne végre valamit találnom, hogy ne kelljen metróval mennem a suliba, de azért szépet is lássak a városból. Mert ez édes kevés. Elismeritek? És azok után, hogy láttam a főváros szebb részét, azt, ahol ugyanolyan külvárosiak laknak, mint én, csak az ő felfogásukban az én külvárosom már falu. Messze mondjuk nem állnak az igazságtól, de ez már egy másik tál tészta. Tegnap találtam egy honlapot, ahol Budapest régi villamosai voltak. Furcsa volt látni a 29Y-os villamost, mint ahogy a Nagykőrösi út mellett zötyögő 54-es villamost is. Idilli lehetett, ahogy a nagy pusztában megy át egy BSzKRT cucc. www.hampage.hu/trams/sinek.html íme a link, lehet böngészni. Érdekes a régi üllői út villamosait nézegetni, meg képeket látni a metró előtti időkről (amik nem is olyan régen voltak), amikor az 50-es villamos nem csak a Határ útig ment a Béke térről, hanem be egészen a Nagyvárad térig. Na, mondjuk ha most csak a villamos lenne a Nagyvárad térig, akkor nagy eséllyel mennék azzal. Rájöttem, hogy a sulim borzalmas helyen van. Építkeznek mellettünk (inkább velünk szemben, a Thaly Kálmán utca felőli fronton), dzsuva van a környéken, merthogy esett ma is, és a teherautók felhordják az útra a mocskot. Azért szépül is egy keveset a környék, de annyit azért nem, mint az elvárható volna.  

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr2230463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása