Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

A szerelemről és más démonokról

2007.08.12. 16:05 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: marquez

állapot: huhh... bitte nicht stören

zene: őőő... A.E. Bizottság

idézet: "... a szerelem természetellenes érzés, mely arra ítél két ismeretlen embert, hogy szánalmas és egészségtelen módon függjenek egymástól, ráadásul úgy, hogy minél erősebb köztük a kötelék, annál gyorsabban szakad szét."

könyv: tegnap befejeztem az Arany embert, ma pedig elolvastam (illetve tegnap este elkezdve) a Szerelemről és más démonokról című G.G. Marquez könyvet. Szóval majd ma este: Harry Potter and the Deathly Hallows

Igen. Döntéskényszerelőtt voltam. Vagy Háború és béke, vagy HP. És tudjátok mit, csak azért is ez utóbbinál maradtam. Mert ez most angolul van, és jobban érdekel, mint a Háború és béke. Úgyhogy most majd azt fogom olvasgatni.

Azon kívül: Néztem az emtévén a Feszti körképet, és hát persze, hogy a tévé elé értem akkor, amikor az Almásssy téri SzKp volt benne. És anyuval összenevettünk párszor, mert olyan formák mozogtak ott, akkor, hogy az nem igaz. Felharsant az Albert Einstein Bizottság Putty-putty című száma, és anyu eltakarta a szemét. Láttam rajta a fájdalmat. MErt az akad bőven annak, aki egyszer is végig hallgatta a Kalandra fel! albumot. Én akkor is szeretem. Csak már marha régen hallgattam. Most belehallgatok, csakazértis. Szóval ha majd elkezdődik az oskola, akor Breznyiket megkérem, hogy a Kontroll Csoport ezerkilencszáznyolcvanhárom című mélyszántását adja majd ide. Meg kell szerezzek Európa kiadót is. Apának van egy bakelitje, de több nem. Azt meg nehezen tudnám fölrakni a gépre. Majd fölveszem vele a kapcsolatot. Emiatt is...

TheSimpsons! pókmalac... Igen... Maszival meg Jonival meg Hugóval meg Orsival szerintem végigkacarásztuk az előadást. Marha nagy szövegek. Pont, mint a sorozatban. És a zene a Green Day előadásában!!! Akinek megvan az azonnal vegye fel velem a kapcsolatot és küldje át! Kell! Oks? Mindenkinek ajánlott mű! Rendben van?

Persze a békávé egyre jobban húzza ki gyufát nálam, mert megint lekéstem a buszt, persze két perccel azután, hogy a 85-ösről leszálltam KöKin... És persze olyankor már 20 percet kell várnod a buszra.

Tegnap már szándékosan nem kapcsoltam be a gépet. Ledobtam magam az ágyra, a frissen mosott ágyneműbe, és csak olvastam, és jól esett. Szóval megint az van, mint tavaly nyáron, amikoris Stephen King Tortúráját elolvastam egy délelőtt alatt, és anyu ki volt borulva, mert a könyveket vettük én meg olvastam el szinte azonnal. Ha túl elszek a Harry Potteren, akkor belefogok a Nyomorultakba, mert őszintén érdekel. De lehet, hogy inkább megveszem és a nálam lévő példányt visszaadom Krisztának. Azon kívül még tervben van a Parfüm illetve Krúgy Nyugatban megjelent írásai és a Szindbád. A Goriot apó is szimpatikus könyvecske. Szóval... Közben a Háború és béke is terítékre fog majd kerülni. Meg majd Zola is.

Aha... Most egyelőre köbö ennyi. Majd még kialakul, hogy ha valamit akarok ma írni, akkor fogok. De nem hiszem, hogy fogok. Anu jövő héten megy el három napra. Nekem addig lesz dolgom. Pl elmegyek Marennal az Almássyba, meg még mittoménhogymit, de fogok magammal kezdeni. Ja, megyek mondjuk 16-án ZéPébe, mert Reggaedzsembori lesz... Szóval Maszit elinvitáltam...

Élet, nem élet... Míg át nem éled, s az álom sem álom... Ha én csinálom... Ugye? Már megint ez a depresszió... Kecskés Kriszta... Az se normális teljesen...

Winkler Nóra. Ejj... Elolvastam néhány részt abból a WAN2-ból, aminek a címlapján a 30Y volt. És ugye ott volt benne Winkler Nóra. A Winkler Nóra. Elmennek a picsába az emtévénél, hogy olyan embertelen késői időpontba rakják be azt a Kúltúrházat. Ez a szopás, nem lakótelep. Jó, mindegy. Szóval ő A Nő. Persze csak titokban. Senkinek ne mondd el, oké? Köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr13138221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása