Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Utolsó Figyelmeztetés

2007.08.23. 19:45 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: ufi magyar narancs wan2 boogie mamma régi vers

állapot: fáradt

zene: Gogol Bordello: Not a crime; Jazz+Az: Ma jól vagyok

idézet: Netti! Este megkapod!

könyv: csak ugyanaz

Nos, szóval, voltam a rendőrségen. Kicsit mintha sokat kellett vlna várnom, de pofabefog!

Aztán meg, ma voltam ugye a gólyatábor utolsó megbeszéléses dolgán. Bevittem a gigafont is, úgyhogy már minden kész. Még a verseket kéne kinyomtassam, de majd azok is meglesznek egyszercsak. Ígérem. És a zene is!

Na, akkor talán ott kezdjük, hogy kikristályosodott bennem, hogy ki is az a bizonyos. És elszomorító eredményre jutottam. Szóval, Nála... nincs pofám hozzá. Illetve van, csak ott van... Ott van az a kibaszott csak!

Majd talán szépen fokozatosan.

Addig is, a régi szép idők emlékére, íme egy versike...

   

Az a bizonyos ha, és a három pont utána

A test,
a tested, ami nekem kell!

A lélek,
a lelked most nem érdekel!

A nyelv,
a nyelved, ami engem szórakoztat!

A kéz,
a kezed, mi ma este pátyolgat!

Ez a test, mi szabadon dúlhat,
ha te hagyod, fölötted vadulhat.
Ez az a kar, ami ölelne téged,
ez az a kéz, ami fogná a tiédet.
Ez az a fájdalom, ami sosem múlik,
még ha fáról az utolsó levél is hullik.
Ez az a férfi, aki ha részeg,
megtesz mindent, ha te kéred.

A természet,
a természet lágy ölén vidáman…

A szoba,
a szobámban, keserű magányban…

A kedv,
kedves kis kezeid nyakamat hűtik.

Az érzelem,
az érzelmeidet csak a vágyak fűtik!

2006. december 21.
Csúzli

Jó, persze, nem egy mai darab, tudom jól... Keresek egy nagyon régit... És nincs... Legalábbis nem találok... Begépelni meg nincs kedvem... Bocs!

Maren megint életet mentett... Köszi!

Voltam Esztivel császkálni a városban. Most valahogy kivirultabbnak tűnik, mint régebb... És ennek örülök. És Miki szerintem jól ilik majd hozzá. Talán... De ez maradjon az ő dolguk, majd ha lesz valami, és Eszti el akarja mondani, majd elmondja.

És kijelentem: Esztin kívül senkinek nem vagyok hajlandó Róla, a kapcsolatunkról beszélni. Remélem érthető voltam. Az ilyen irányú kérdéseket kérem a jövőben elhanyagolni!

Ja, és Annának egy szöveg:

Boogie Mama: Mi adtuk az EU-nak a legjobb nőket

Hullik a könnye a római nőknek, sírnak a dublini lányok.
Hüppög a sok kis fruska Athénban, a csatlakozás nekik átok.
Árad a könnytől a Temze, a Szajna,
Rhone, Pó, Enns, Duna, Rajna, a Majna.
Gyötri a bánat, kergeti őket,
Mi adtuk az EU-nak a legjobb nőket!

Itatják őket, ha már szegények az egerek a Notre-Dame-ban,
A Saint Paul katedrálisban és a Sagrada Familiában.
Könnytől sós a dánok sajtja,
Belepityeregnek a tejbe-vajba.
Gyötri a bánat, kergeti őket,
Mi adtuk az EU-nak a legjobb nőket!

Kár a könnyekért német lány.
Hans és Udo vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!
Kár a könnyekért angol lány.
John és Peter vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!

Bordeaux jó bora (a) hordóból mire kézbe kerül a pohárba
Híg lötty, mert tele sírják francia pincérlányok a bárban.
Hígul az abszint: már nincs rabja,
Hígul a német sör nincs habja.
Gyötri a bánat, kergeti őket,
Mi adtuk az EU-nak a legjobb nőket!

Kár a könnyekért francia lány.
Jean-Paul, Philip vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!
Kár a könnyekért olasz lány.
Sergio, Luigi vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!

Kár a könnyekért spanyol lány.
José, Manuel vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!
Portugál lány a könnyért kár.
Pedro, Miguel csak rád vár,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!

Hiába rajta a brüsszeli csipke, hiába Kölnből a kölni.
Csókja után epekedve magát már senki se fogja megölni.
Táncos lábak, vége a dalnak!
Showbusinessből a sóhivatalba
Futnak, a bánat kergeti őket,
Mi adtuk az EU-nak a legjobb nőket!

Kár a könnyekért osztrák lány.
Jörg és Herbert vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!
Kár a könnyekért görög lány.
Stravos, Giorgos vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!

Kár a könnyekért ír kislány.
James és Oscar vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!
Kár a könnyekért dán kislány.
Niels és Anders vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!

Kár a könnyekért svéd kislány.
Lars és Gunnar vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!
Kár a könnyekért finn kislány.
Hannu, Lasse vár még rád,
Mert a legszebb lányok itt maradnak mind!

Kár a könnyekért, beneluxi lány!

Utolsó Figyelmeztetés. Röviden UFi. A jövőben Reakció.  A polgári underground lapja. Akkor én ezek szerint a nem-polgári undergroundban vagyok. Ezek szerint... Nem mondom, vannak benne érdekességek, meg kifejezetten ötletes írások is, de az újság szellemiségee úgy általában nem jön be.

WAN2. Hát igen. Az az újság, ami szemtelen, pimasz, felháborodok rajta, de mégis rohanok az újságoshoz, hogy megvegyem, mert egyszerűen csodás cikkek vannak benne. Jó, persze ha valami nekem tetszik, az nem feltétlenül kell tetszen másoknak is. Pl.: Faithless és még tudja a bánat, hogy ki. De összességében egy remek kis újság ez. Szóval megéri megvenni.

Magyar narancs. Ez most fideszes, vagy milyen? Mert nekem mocskosul bejön, úgy mindenestől. Főleg a múltkori Alföldi Róberttel közölt interjú. Nyami...

Aztán meg... ugye voltam pofaviziten is... Jól kinyomkorászták a kretén pattanáíaimat. Szóval, mostmár... jól van na! Legalább megpróbáltam. Mondom, régen jképű voltam, aztán egyszer így keltem föl!

Uhh... Vasárap gólyatábor. Zseniális, ugye? Várjátok? Mindenki: IGEEEEN!!! Na, akkor jó... Három napot együtt leszünk. Mindenki örül! Úgyvan, megy ez!

Jazz+Az... És a Kalózok című ungarische csoda. Köszönöm Sas úrnak. Persze nem a 'sasjózsinak', aki már oda is eladta magát, ahol nem is keresték. Szánalom a köbön. De ez a Kalózok... Sas Tamás filmje, ha jól emlékszem... Zseniális. Mindnekinek ajánlott mű...

Jajj...

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr56147265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása