Lehet másképp!

Budapest-Szolnok... És ami mögöttem van!

kifejezőeszközök

30y (4) apa (4) árkád (2) átvitt értelem (2) boogie mamma (2) budapest (8) buszok (2) dolgozat (5) érettségi (7) és (2) fakt (10) feszültség (4) hétvége (2) holnap (6) iskola (15) iskolabanalvas (2) koncert (4) leovey (6) matek (2) nap (5) novella (2) nyári (2) skizofrénia (3) szolnok (18) szünet (10) tél (2) töri (9) utazás (5) város... (7) vers (2) zalakaros (3) zene (3) Címkefelhő

Április 14.

2008.04.14. 17:44 | Ipszilon | Szólj hozzá!

Címkék: ma kórház barátnő

Kezdjük ott, hogy nem mentem ma suliba. Helyette mentem endokrinológiára. Ott rögvest megállíptották, hogy a görcseim nem tetániások voltak, magyarul nem alacsony a kálcium szintem. Helyette kapásból lecsapolták a véremet, meg visszarendeltek. Maga a vizsgálat tartott húsz percig. Amíg oda bejutottam az tartott másfél óráig, mire a három épület között megtaláltam a #1 regisztrációt, majd utána két épülettel arrébb a #2 regisztrációt, amit kb fél óra várakozás után fedeztem föl. Bürokrácia Rlz!

Persze a napom nem ettől volt rossz. Már ha rossz volt egyáltalán. Szofi. Ebben minden benne van. És azt hiszem itt most komoly a szituáció. Itt most komolyan kell vele beszélnem. Mert sajnos van mmiről. Félek. Szeretem. Szeretem?

A bejegyzés trackback címe:

https://szanto-balazs.blog.hu/api/trackback/id/tr88425395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása